Ekodotace na motor Vari XP-200



Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?)
3.4.2015 22:05

Už je ta diskuse příliš rozsáhlá. Tady panu PP podsouváte neznalost a přitom už někde v úvodu vyjádřil, že ví o tom jak je vnitřek válce GCVčka upraven = že tam je galvaniká povrchová úprava z tvrdokovu. Je chráněným duševním vlastnictvím, jak se tyto vrstvy dělají ale je jisté, že fungují i kdyby byl blok/válec motoru z čistého hliníku. Legování hliníku hořčíkem (dražší) nebo křemíkem je z důvodu vnější mechanické odolnosti = aby jste si neulámali chladící žebra při čištění tlakovým vzduchem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 17:45

A proto jste na omylu s dírou v hliníku.

A vy s nezaklápějícím pluhem. Co třebas tenhle post o kousek výš:

Zdravím, Honda GCV je konstruována tak, že válec a část klikové skříňe je jeden celek. Celé je to pouze obrobený tlakově litý hlíníkový díl s vyšším obsahem křemíku a tak nemá kluzná plocha válce žadnou další úpravu. Pokud se plocha válce poškodí, je třeba měnit celý díl. standa.

Tak jak je to dovopravdy, když ty motory tak znáte? Tohle napsal Melaga. Po tom, co jste tu předved, jemu věřím asi tak o 625,6% víc než vám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 3.4.2015 17:57
PP: I v tom Vámi zmíněném postu není díra v hliníku. K orbě. Při orbě snižte rychlost.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 18:16

Jste schopen pochopit, jak to bylo míněno? Že válec u GCV TVOŘÍ jen díra v hliníku. To jest válec je vytvořen = vyroben vývrtem hliníkového bloku a NEMÁ další úpravu. Rovnou v té vyvrtané díře běhá píst. Jestli to chcete opět zpochybnit, sdělte prosím jak to je, ne co já jsem napsal.

Když orám, občas zpomalím, neb proklouznou kola na hnoji. Pluh zaklápí i tak. Spíš to závisí na hloubce záběru, když je moc velká, pak to zaklopí hůř.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 3.4.2015 20:58
PP: Ano, zpochybňuji Váš názor, že GCV má válec, který je díra v hliníku. Motory GCV se vyrábějí s úpravou válce, jak Honda uvádí, bohatě sycenou křemíkem, výkonnější typy i s ocelovou vložkou. U orby má vliv složení půdy a také, jak zmiňujete hloubka, nastavení a konstrukce pluhu a rychlost malotraktoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 21:30

Osobo, vy si snad na uších sedíte. To není můj názor. Přečtěte si znova opakovaně pomalu a několikrát vysvětlení p. Melagy. Pokuste se jej pochopit. Nejde o žádnou ůpravu sycení křemíkem, taková neexistuje.  Ocelovou vložku do toho nemotejte, o té není řeč. Řeč je o hliníkovém monobloku motoru BEZ vložky! Neuhýbejte od tématu!

U orby to vše vliv má, ale že to nebude zaklápět jste si vymyslel, žejo?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 3.4.2015 21:54
PP: Zmiňujete, že rozumíte motorům. Máte svůj názor, podložený znalostmi? Ne. Proto se odkazujete na nepřesný názor. Až budete mít příležitost vidět zevnitř válec GCV, vezměte nůž a zkuste udělat rýhu a potom do hliníku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 3.4.2015 22:05

Už je ta diskuse příliš rozsáhlá. Tady panu PP podsouváte neznalost a přitom už někde v úvodu vyjádřil, že ví o tom jak je vnitřek válce GCVčka upraven = že tam je galvaniká povrchová úprava z tvrdokovu. Je chráněným duševním vlastnictvím, jak se tyto vrstvy dělají ale je jisté, že fungují i kdyby byl blok/válec motoru z čistého hliníku. Legování hliníku hořčíkem (dražší) nebo křemíkem je z důvodu vnější mechanické odolnosti = aby jste si neulámali chladící žebra při čištění tlakovým vzduchem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 3.4.2015 22:11
SfK: PP zmiňuje několikát válec GCV, jako díru v hliníku. V hliníku by ocelové pístní kroužky udělaly paseku za několik minut provozu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 3.4.2015 22:19

A já myslel že pístní kroužky jsou z tvrdokovu jako CrNi-litina a běhají po povrchu, který má díky galvanickému pokovení také stejnou tvrdost CrNi slitiny (avšak proti CrNi-litinové vložce válce tloušťku v řádu setin milimetru).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 3.4.2015 22:23
SfK: Složení pístních kroužků je druhotné, jsou tvrdší, než hliník.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika