|
Briggs stratton - problém po zahřátí
|
|
|
|
|
|
|
|
Venca588 - (2) - 246.187 (?), 2.8.2015 23:01, zobrazeno: 14116x
Dobrý den všem,
potřeboval bych poradit. Mám zahradní rider s motorem B&S 825 I/C (6 let starý), kupoval jsem ho použitý. Problém je po zahřátí motoru (cca 15minut v záběru), začne vynechávat a "střílet do karburátoru" pokud vypnu nůž a jenom jede, zlepší se to, ale není to ono - stále vynechává. Dokud je studený, startuje a jede krásně - má i výkon na noži. Pokud se ohřeje začne blbnout, nepomůže ani výměna svíčky - musí motor úplně vychladnout (cca 3hodiny). Karburátor jsem čistil, filtr a svíčka jsou nové (svíčky jsem zkoušel tři nové). Hadička benzínu jde v dostatečné vzálenosti od motoru a když začne vynechávat, benzín z ní teče. Nastartovat jde ikdyž je teplý. Už si fakt nevím rady. Nemáte někdo nápad co by to mohlo být. Díky předem.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 46.93 (?), 5.8.2015 22:53
Dobrý večer. Nevíte někdo jak seřídit ventilové vůle u motoru Briggs Stratton???
Motor při startování kope, mám pocit, že mi utrhne ruku :-).
Když naskočí, tak běží, ale není to ono. Provedl jsem kontrolu klínku setrvačníku - je v pořádku.
Dedukce mě dovedla na vetilové vůle.
Ovšem neznám jejich hodnoty.
Za případnou radu předem děkuji.
Libor
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 46.93 (?), 5.8.2015 23:01
Briggs stratton - problém po zahřátí
host - xxx.xxx.46.93 (?)
5.8.2015 22:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Dobrý večer. Nevíte někdo jak seřídit ventilové vůle u motoru Briggs Stratton??? Motor při startování kope, mám pocit, že mi utrhne ruku :-). Když naskočí, tak běží, ale není to ono. Provedl jsem kontrolu klínku setrvačníku - je v pořádku. Dedukce mě dovedla na vetilové vůle. Ovšem neznám jejich hodnoty. Za případnou radu předem děkuji. Libor
Připojit reakci
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 64.22 (?), 5.8.2015 23:08
Nevím, jak seřídit ventilové vůle, ale to že vás motor "kope" při startování a má nepravidelný chod bych viděl spíš na částečně/úplně ustřižený klínek, který zajišťuje polohu setrvačníku vůči klikové hřídeli. Setrvačník má v sobě magnet pro generování pulzů zapalování --> pokud se změní setrvačník pootočí vůči klikové hřídeli, změní se okamžik zážehu (předstih zážehu) a motor může poté "kopat" atd. Ustřižený/nastřižený klínek je častá závada.
Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pergoly: nápady a inspirace pro krásné venkovní prostory
Pergola je krajinný prvek, který musí být v souladu s venkovním designem a architekturou domu. Velik...
Venkovní kuchyně: inspirace pro perfektní letní vaření
Pokud máte to štěstí, že bydlíte v domě, nevynechávejte myšlenku na vybudování venkovní kuchyně. Vař...
Nápady na malé zahrady, které udělají velký dojem
Pokud jde o zahrady, ne vždy platí, že větší je lepší. Zvláště pokud si můžete prostor přizpůsobit p...
7 nejprodávanějších AKU sekaček na trávu v českých e-shopech
Jaro se blíží a s ním i čas, kdy naše zahrady vyžadují více péče. Pro mnohé z nás, kteří hledají efe...
8 zahradnických tipů pro krásnou a úspěšnou zahradu
Zahradničení může být terapeutickým způsobem, jak se zbavit stresu, strávit čas o samotě a kochat se...
|
|
|
|