Padlí, strupovitost, svilušky, květopas, pilatka a obaleči na jádrovinách 2018



host - 55.168 (?)
28.5.2018 13:50

KUKY, srdečne Vám ďakujem! Zobonosku som ja osobne tipoval u iného poškodenia, kde mám v jablku takú dosť veľkú preliačinu (jamku), ale nie je to vpich, len je jablko deformované. Ale nie som odborník na škodcov, možno toto je zase niečo iné ako zobonoska. Krúpy pokiaľ viem u nás v tejto sezóne zataľ nepadali. Ospravedlňujem sa za neostrý obrázok.      


Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4470) - 38.136 (?), 25.5.2018 21:15
Tak jsem dnes stříknul proti obaleči Integrem. Integro by mělo působit tři týdny, strupovitost i padlí se mně podařilo zvládnout, takže pravděpodobně tohle byl předposlední postřik. Poslední bude koncem července proti druhé vlně obaleče.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 213.60 (?), 27.5.2018 8:09

Zdravím,

Mám stříknout už Spintorem? Jsem 300m.n.m poblíž Skutče a včera jsem objevil několik housenek obaleče, jak se právě vžírají do plodu. Jinak pilatka řádí opravdu hodně. Žádná vajíčka obaleče na listech jsem neobjevil, takže ty už vylíhlé budou asi z nějaké předešlé letové vlny. Spintor je larvicid a má se stříkat ideálně na už vylíhlé housenky, což je asi dost těžké správně načasovat. Jak dlouho působí Spintor?

Díky za reakci!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4470) - 38.136 (?), 27.5.2018 9:02
Pokud jste objevil vžírající se housenky, tak stříkejte okamžitě. Spintor působí nejdéle 10 dnů, spíš týden.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 6.58 (?), 28.5.2018 12:24