Dělají mi starost potkani, nebo co to je za potvory



host - 165.49 (?)
4.9.2012 23:48

Díky za tip, ale dočetla jsem se v podstatě to, že je málo šancí.  Pokusím se hodit řeč se sousedy a na něčem se dohodnout. Koneckonců já tu bydlím dva roky a oni tu řádí už dávno :) přede mnou. 

Dnes jsem se dočetla, že na kuny si někdo pochvaluje trus tygrů. lvů a rysů :) Znamená to vyrazit do zoo a tam vyprosit tento speciální materiál. Prý to na kuny funguje, ale v tuto chvíli nemám tento problém. Jak tak pročítám, nemyslím si výpad kun je záležitostí pouze okrajů lesa a pod. Nejspíš jde i jakékoli místo na vesnici, kam si prostě kuna dovolí vlézt a projde jí to. Zatím u nás nezaútočily, ale ráda udělám preventivní opatření.  Do ZOO však zatím nepojedu. 

Já jsem opravdu amatér a tím i zůstanu. Slepice mám jen na vajíčka, před týdnem jsem podlehla dceři a koupila králíka jen tak pro radost :)  Já si to zdůvodním, udělá mi alespoň trošku vlastního hnoje pro záhonky, ale mám starosti už i o něj :)  Nejsem vychovaná v prostředí chování zvířat pro porážku i když jí chápu. Nesnáším už ty produkty z obchodů, ale sama si je nezabiju atd :)   Prostě složitý přístup.  Nicméně jsem odbočila, potkani a kuny jsou problém.  Existuje-li metoda, jak je vzdálit, hurá :))))))

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 165.49 (?), 4.9.2012 23:48

Díky za tip, ale dočetla jsem se v podstatě to, že je málo šancí.  Pokusím se hodit řeč se sousedy a na něčem se dohodnout. Koneckonců já tu bydlím dva roky a oni tu řádí už dávno :) přede mnou.