Opadávání listů broskvoní



Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3225) - 5.149 (?)
20.6.2012 15:09

A co ten Kuprikol, kdy jste stříkal? Předem podotýkám, že nejsem odborník na postřiky, ale někde jsem slyšel, že právě olistěné broskvoně si s ním moc netykají.

       Mr Big

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
               
perab - (8) - 100.135 (?), 27.5.2010 16:29

A co udělat s tou suchou skvrnitostí listů pane Vysloužil?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Vinšálek - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1862) - 82.223 (?), 27.5.2010 22:11

Také bych se přikláněl k dírkovitosti, na třešních už je. Postří kat ihned nějakým triazolovým přípravkem (Horizon, Talent, Score, Domark atd.), nebo kontaktním (Baycor, Delan,...), nejlépe pak kombinací obou a za 10 až 14 dní zopakovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 157.244 (?), 20.6.2012 14:30

Letošní rok je extrémní a to i do výskytu Mšic. Bohužel se na tento způsob napadení plodin dost zapomíná. A rovněž i na to, že pokud byl jeden postřik účinný v zápětí se mšice přizpůsobují a jsou imunní. Já řešil tento problém předloni. Po ošetření Kadeřavosti a Padlí se objevily Mšice. V loňském roce jsem nasadil i insekticid Oleoekol a letos Ekool. Musím říci, že již listy přestaly padat. Podle Vašeho sdělení však usuzuji, že jste zvolili špatné místo pro stromek, kde může být veliká náchylnost na průvan a přívalové deště v návětrné straně. Broskvoně nejsou tak houževnaté stromy a listy jsou křehké. Hezký den přeji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3225) - 5.149 (?), 20.6.2012 15:09