Polní plevel v trávníku



host - 226.197 (?) 
5.6.2012 19:57, zobrazeno: 8430x

Dobrý den, prosím, potřebovala bych poradit. Museli jsme na zahradě dorovnat terén a nechali jsme si dovézt tatru hlíny. Srovnali jsme povrch a asi před měsícem jsme zaseli travní směs hřištní. Jak bylo sucho, tak jsme zalévali a asi po 2 týdech začal trávník růst, ale teď jak prší, tak vyrašil i nějaký polní plevel. Je toho strašně moc a nevím, co s tím. Trhat to asi nemá smysl, protože je toho strašně moc. Jestli, až se začne trávník sekat, tak ten plevel časem vymizí nebo ještě budeme některá místa dosévat, protože zůstalo pár holých míst bez trávy. Nevím, co to je za plevel, třeba je to jednoletka a příští rok bude po něm. Prosím o vaše rady, jsem úplný amatér, tak se omlouvám, pokud jsem tento dotaz napsala nějak divně. Díky.

Plevel
Plevel
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 220.172 (?), 5.6.2012 22:44

Je to penízek rolní.

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 226.197 (?), 5.6.2012 22:47

Toho se asi těžko zbavíme, co? :-(

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 166.15 (?), 5.6.2012 22:53

Tak obyčejný selektivní Bofix to zvládne. Pokud je ho hodně, tak jedině herbicid. Já nechávám plevel v trávníku normálně a kašlu na to. Seču ale často a nikdy ho tam moc nebylo. Ve vašem případě bude strategie asi neúčinná. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 220.172 (?), 5.6.2012 22:59

Proč by to mělo být obtížné? Je to jen jednoletý plevel. Nízké sekání nejspíše nesnese a postupně, jak se trávník bude zapojovat, Vám z trávníku sám vymizí. V dalších letech už nebude mít tendenci růst (pokud v trávníku nebudou holá místa).

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci