Rajčata a papriky na balkoně? Jak na to?



Stránky: 1,  2   
host - 174.178 (?) 
19.5.2009 16:14, zobrazeno: 42600x

Dobrý den všem. Předevčírem jsem si koupil v holešovické tržnici už vyrostlé sazenice keřičkových rajčat (5ks) a paprik (červených, žlutých, 5ks) s tím, že si je zasadím na balkoně do truhlíků. Chci se zeptat jak správně tyto rostlinky zasadit?Jaký rozestup mezi nimi v truhlíku? Jestli to zasadit i s těmi kelímky ve kterých to nebo jestli vyndat z kelímků a kořeny trošku rozstřepat? Jestli už mohu mít v tuto dobu rajčata a papriky na balkoně přes noc? Jak se o ně starat? Nějak zastřihovat  (třeba žluté listy, aby měla rostlinka víc síly růst) nebo prostě nechat volně růst, abych měl, co největší úrodu? :) Rajčata později asi připevnit nějakými tyčky? I když mi bylo řečeno, že keříčková rajčata vyrostou max. do půl metru. Jsem naprostý laik a začátečník a budu rád za každou radu..Zítra bych je rád zasadil do truhlíků :) Děkuji moc všem...

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 55.26 (?), 19.5.2009 20:38