Základní nastaveni karburátoru Husqvarny a Stihl



Stránky: 1,  2   
host - 128.122 (?) 
5.1.2014 15:58, zobrazeno: 134471x

Dobrý den!

Prosím vás nevíte někdo kde se dá na netu najít základní nastavení různých modelů pil Husqvarna a stihl?

Já to nemohu nikde najít.

Díky Olda

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 5.1.2014 18:06

Dosud jsem si vystačil s tímto:


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 128.122 (?), 5.1.2014 20:00

Štelovat umím, ale to základní nastavení je u každé motorovky jiné.

Každopádně díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 191.186 (?), 5.1.2014 20:03

Jaké to jsou pily?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 136.63 (?), 6.1.2014 8:03

Zdravím, nastavení karburátorů je opravdu dost rozdílné, od 3/4 až do 3,5 otáčky. Jednoduchá rada, H šroub můžete nechat zprvu zcela utažený, L šroub začnete někde na 1/2 a zkoušíte startovat, T šroub doporučuji hodně zašroubovat (pootevření klapky). Postupně po 1/4 pootvírat (doleva) L šroub až pila "blafne", vypnout sytič a pokusit se nastartovat, po úspěšném startu seřídit L šroubem maximální otáčky na volnoběhu, ubírat na T šroubu, při dosažení max. otáček volnoběhu povolit L šroub cca o 1/8 až 1/4 otáčky. Toto se doladí později. Potom H šroub povolit cca o 1 otáčku a nastavit maximální otáčky motoru otáčením +/-. Maximální otáčky poznáme podle toho, že pila "ječí", při těchto otáčkách povolujeme (doleva) H šroub tak dlouho až motor začne snižovat otáčky a začne mírně tarokovat. Nakonec ještě zkontrolujeme přechod z volnoběhu do plných, motor nesmí mít "propad" ale okamžitě akcelerovat (doladíme L šroubem) +/- 1/4 otáčky. V tahu nesmí zahřátý motor tarokovat, pokud ano H šroub mírně dotahneme (doprava). Toto je hrubý návod jak nastavit neznámý karburátor, kus do kusu se může nastavení měnit, základem úspěchu je naprosto vyčištěný a seřízený karburátor bez ztvrdlých membrán a těsná kliková skřň. Standa, 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 136.63 (?), 6.1.2014 8:23

Zdravím, ještě připomenu, že u některých novějších karburátorů chybí oba nastavovací šrouby, vše je pevně nastaveno kalibrovanými otvory přímo v karburátoru a nastavují se pouze volnoběžné otáčky. Nastavení volnoběhu se provádí změnou průtoku volnoběžného vzdušníku nikoliv dorazem klapky akcelerátoru. Vývoj postupuje vpřed a rok od roku se vyskytne nejaká novinka, například karburátor řízený procesorem. Tato inovace nabízí další možnosti co se týká procesu dávkování paliva a tím upravení vlastností motroru. Nebude dlouho trvat a obsluha pily si bude moci nastavovat nejvhodnější režimy pro danou práci (kácení, odvětvování, manipulace atd.) Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 57.26 (?), 24.5.2017 17:40

Zdravim. Mam problem so stihl ms 280.ked pridavam plin tak dusi motor, na volnobehu ide pekne ale ked  chcem rezať a pridavam plyn tak mi motor zadusi.
Neviem čim to je. možno je zle nastaveny karburator a preto by som sa ho pokusil nastaviť.
Z tohto navodu mi ale nie su zrejme niektore veci, ako je to myslene že :
- H šroub můžete nechat zprvu zcela utažený? má byť pred nastavovanim uplne dotiahnuty?
-L šroub začnete někde na 1/2 a zkoušíte startovat? ako je to myslene,  nerozumiem tomu
- Postupně po 1/4 pootvírat (doleva) L šroub až pila "blafne" treba ten šrob povolovať pri naštartovanom motore alebo ako?
Za objasnenie   dakujem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 101.160 (?), 24.5.2017 20:35
Než bych začal točit šroubky, tak bych vyměnil benzínový filtr v nádrži, vyčistil sítko v karburátoru a vyčistil vzduchový filtr.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 138.79 (?), 10.5.2022 22:25

S tym uplne suhlasim.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 168.209 (?), 27.3.2019 22:53

Mám dotaz, při natavení karburátoru musí být pila zahřetá? Děkuji Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika