Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 17.148 (?) 
19.9.2016 21:46
1.Orientačné štart predzápal cca 7-15 stupňov, max.otáčky predzápal cca 40 stupňov. Zadretie asi to bola len náhoda alebo zhoda nešťastných udalostí, popri málo oleja, zanesené chladenie, uvoľnená biozložka v karburátore mierne pripchala trisku pop. vadné gufero, pulzná hadička a pod. Ohľadom 4T motorov ja používam olej 10W/40 API SN. Táto špecifikácia oleja zaručí že sa žiaden karbón v motore vplyvom oleja nevytvorí ani keby ako chcel. Jaro Š.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 8.82 (?), 19.9.2016 22:01
Mam z toho dojem že si vymýšlíte Jaro chlazení, uvolněná biosložka, málo oleje mohl zavinit taky 100 okt. O 2t psal, že šla do motoru špatná směs a jaka je poruchovost u půl roční pily stihl?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.148 (?), 19.9.2016 22:25
Ja si nemám žiaden dôvod prečo vymýšlať. Jednoducho sa to niekedy stane a rozumný dôvod sa nemusí nájsť /alebo sa hľadá príčina tam kde nie je/. To by pritom moja Solovka 81 ccm/4,7 kW musela byť zadretá už asi 100 krát. Pozdĺžny rez na celú lištu dá píle oveľa oveľa oveľa viac zabrať ako nejaké to podrezávanie a odvetvovanie, kde si píla má občas cas vydýchnuť. Za týmto si jednoducho stojím. Skúsený pilčík by mal hneď vedieť cítiť a počuť že s pílou nie je niečo v poriadku v reze tj iný zvuk, výkon, akcelerácia, prechody z ot., štart a pod. Nie ju doraziť a úplne zadrieť. Jaro Š.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 57.166 (?), 19.9.2016 22:16

V záruce nee v záruce rozloží pilu do šroubku. Našli by gufero atp.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.148 (?), 19.9.2016 22:41
Myslíte? 99 % zadretí pripíšu automaticky chybe obsluhy /dôvod ich nezaujíma./. V návode je nejako písané že keď píla nebeží tak ako má, tak ju treba zaniesť hneď do servisu. Ako napr servis zistí aký olej, benzín, v akom pomere, či sa obsluha nevŕtala v karburátore, popri či do.zadretého motora nenaliala Olej s benzínom aby sa na to neprišlo? To by potom tie rozbory palív a materiálov stáli toľko čo niekoľko nových píl. To fakt neviem. Jaro Š.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 20.9.2016 7:55
By mě teda zajímalo, proč do všech mašin dáváš nej olej. Jel bys na Vervu s obyčejným základem od Stilu? Nepiš o seřízení konkrétně Jo, Ne dikes.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.148 (?), 20.9.2016 9:06
Preto aby sa to napríklad nezadieralo, nekarbónovalo, nesmrdelo, bola určitá výkonová rezerva v prípade preťaženia a malo to podľa možností čo najvyššiu životnosť. Keďže mám aj dve píly s katalyzátorom, tak normu FB používať nemôžem. Najlepší syntetický olej od Dolmaru stojí 9 eur/liter pričom zákl. olej napr. od STIHL stojí tiež 9 Eur/liter. Čo sa týka kosačky 4T tak nevidím žiaden rozumný dôvod tam liať totálne predražený a šitový olej SAE30 ktorý je vhodný akurát tak na mazanie reťaze. Keď môžem mať TOP olej v cene cca 5 eur/ liter. Takisto platí že tieto oleje tam lejem od nova!!! Nie je absolútne vhodné, dať takýto olej do stroja, ktorý dlhodobo bežal na olej, ktorý bol o dva a viac výkonnostných stupňov nižšie /norma API/. Ja robím občas aj opravy týchto strojov. Červený olej som používal v STIHL 039 ktorú som mal 15 rokov aj z 98 okt.benzínom a nič sa jej nestalo. Jaro Š.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 14.155 (?), 20.9.2016 19:15

S 2T je pořád dost možností hodit na obsluhu zadření motoru. Prča bude se 4T, několik Robinů ne a ne se rozjet po 100 oktanech a na obsluhu se dá hodit co, no skoro nic. Karbec šoupátkovej se nedá štelovat, olej se do benzínu nedává, olej v motoru je a v manuálu maj víc oktanů můžeš. Platí v záruce je potřeba najít viníka, nebo závadu crying

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 19.9.2016 17:02

PROČ by bolo treba menit u jednoducheho motorceka krovinorezu predstih zažehu pri zámene paliva za palivo s vyšším oktánovým číslom??

Protože palivo s vyšším OČ pomaleji hoří. Část se ho tedy spálí až ve výfuku. Motor na ně nepřizpůsobený (komprese, předstih) ho prostě nevyužije. Což u 2T motorů vcelku nevadí, ale ani nepomáhá. Prostě je to tak trochu házení perel sviním. Jiná otázka je celková kvalita obyč a prémiového paliva, aditivace a podobně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 19.9.2016 17:29

Pokud se někdo rozhodne pro 100okt. benzín do pily, tak ne kvůli tomu, že by očekával větší výkon, ake kvůli tomu, že očekává, že mu tolik neza..ere palivové cesty a karburátor.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika