Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?) 
19.9.2016 17:39

...ake kvůli tomu, že očekává, že mu tolik neza..ere palivové cesty a karburátor.

A jste si tím jistý?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 8.82 (?), 19.9.2016 17:32
Tedy 100 okt benzín je strach z biosložky? Více je zajímavý 4t, tu se opakuje situace z minulé doby minerální olej a aditivovaný minerální olej. Někdo tu psal, že motor 4t byl černý uvnitř. Není v tom souvislost že se motor vyčistil do oleje? V tom 4t je deci oleje. A tomu 2t pile stihl aditivovaný 100 okt také čistil pajšl, že?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 242.32 (?), 19.9.2016 21:36

Pane PP, otazka je, jestli existuje aj seriozny zdroj, ktory by potvrdil vami uvedeny blabol:

" palivo s vyšším OČ pomaleji hoří. Část se ho tedy spálí až ve výfuku     " 

Fabulujete podla tezy, ktoru vytruboval do sveta už Joseph Goebbels: Tisíckrát opakovaná lož sa stáva pravdou.

-----------------

Poznamenavam, ze so zbytkom vasho prispevku suhlasim.

Technicky blabol su iba prve dve vety, ktore som citoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 20.9.2016 8:03

Inu kdysi to tak bývalo. Odolnost paliva proti detonačnímu hoření právě způsobuje jeho pomalejší hoření. Ale možná dnes v době google-inženýrů je to jinak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 90.82 (?), 20.9.2016 9:31

No pane PP, ono to tak nebývalo ani kdysi, a není tomu tak ani dnes.  Vyplýva to z podstaty detonačneho horenia.  

Neni pravda, čo tvrdíte, že  " Odolnost paliva proti detonačnímu hoření právě způsobuje jeho pomalejší hoření  ".  

Pravdou je, ze odolnost paliva voči detonačnému horeniu ovplyvnuju  o.i. aditiva, ktoré zabranuju vzniku neriadeneho horenia. Detonacne horenie neziaduco narušuje akceleráciu vektora sily pôsobiaceho na piest v osi piesta. Rýchle horenie je naopak veľmi žiaduce, ale riadene, nie chaoticke z viacerých ohnísk, ako pri detonačnom horení. 

 Vysokooktanové benzíny sa používajú odjakživa vo vysokotáčkových motoroch, kde časové okno na optimalny účinok spalin pri pracovnom takte je velmi malé, hlavne v oblasti max.otáčok.  Keby palivo horelo pomaly, tak asi by to bolo na prd (povedane tak, aby ste to chápal). Nejakých 13 000 až 14500 ot/min napr. u motora pily je nic proti skutocne vysokootackovým motorom, ktore tocia aj 2-krát tolko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 15.90 (?), 20.9.2016 20:24

Pane PP, ani vo vasom prispevku z 20.9.2016 8:03 neuvadzate fakta, ale iba bez argumentacnej podpory omielate pivné kecy, podopierane berličkou poťouchlých invektiv. (Stokrar opakovana lež se stava...)

Vysokooktanove paliva boli aj v minulosti aj dnes primarne urcene pre vysokoobratkove motory, kde su nevhodne pomalyhoriace paliva.

 Obávam sa, ze si bez sebareflexie pletiete samozápaly a rychlost horenia, čo sú samozrejme rozdielne parametre. Samozápaly benzinu potrebujeme v zažehovom motore potlačit (=zvysit antidetonacnu odolnost), lebo nejde o vznetovy motor, a bod zažehu potrebujeme determinovat elektrickou iskrou. Rychlost horenia nam nevadi, spíš naopak.

Takze nebývalo tak ani kdysi, a neni tomu tak ani dnes...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 26.74 (?), 19.9.2016 20:18

Zdravim pane 90.82 jak pisete je to tady někdy sranda, když tady ctu jak verva 100 škodí motorům:-).Vzdyt jsou to nesmysli, používám v pilach h 55,h 365 a h 135,rozdilneho stáří a pili jedou naprosto v pohodě, nevěřím,že použití 100 okt. benzínu zapricini zadreni motoru, třeba pila h 55 je stará 25 let a jela že začátku na special s m2t pak n91 solejem ls a nic se neděje, tu h 135 jsem koupil před 2 měsíci a ptal jsem se přímo v hq zastoupení a bylo mi řečeno, že verva je naprosto v pořádku pro používání v motorové píle.Cim by skodila?Tim, že má aditiva :-),tím, že náma biosracky, což je důvod, proč ji používám a mimo jiné i v autě.A, že rozpouští karbony ve starším motorů?Vzdyt kolik lidí dává do n 95 aditiva a to by pak musel karbony též rozpouštět?Myslim, že žádný rozumný argument k tomu, že je více okt. benzin pro motor špatný není a být ani nemůže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 219.126 (?), 19.9.2016 20:58

Pravda je že 100 oktánový benzín dvojtaktu neublíži ale ani nepomôže.To že neobsahuje biozložku je podľa mňa viac než sporné a potom už zostáva len to klasické 100oktánov je lepšie ako 95 na základe logiky viac pásikov - viac Adidas.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 8.82 (?), 19.9.2016 21:34

No právě, placebo, kdyby nebyly názory, že výkon je víc motor jede víc. Přeci více výkonu víc tepla, víc zatížení motoru, nebo ne?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 8.82 (?), 19.9.2016 21:00
Mno že se nezadře starý vyčochtaný motor je informace na prd.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika