Vari - nádrž



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                  
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.2 (?) 
2.4.2014 20:23

Já Vám napíšu, co na plastové nádrži může nevyhovovat. Podle všeho víte, jak je to celé zkonstruované. A pak také víte, že pod nádrží je tlumič výfuku. Nu a k němu je přichycený ochranný mřížkový plech. Dvěma šrouby do plechu přes distanční podložky přímo do toho tlumiče. A teď příhoda z natáčení. Přední šroubek se vytřásl a horké spaliny vyvrtaly ve dně nádrže hezkou kulatou dírku. Benzín tekl přímo na ten horký výfuk. Nebylo ho tam moc a mašina se zastavila. Chvilku jsem to očenichával a pak na to s hrůzou přišel. Naštěstí se to stalo doma na zahradě takže žádná strastiplná cesta domů. Když jsem montoval novou nádrž, dal jsem po celé délce tlumiče pod ní nehořlavou podložku. Stalo se to mně osobně, nekecám, žádná urban-legend. Tak třebas proto může být kovová nádrž dobrá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 2.4.2014 20:58

Vy mne ale děsíte. Tchán koupil Terru v roce 1983. V roce 1997 měnil plechovou nádrž za plastovou protože ta plechová začala sáknout. Ta plastová je tam už tedy 17 let, což je více než vydržela ta původní plechová.

S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.2 (?), 2.4.2014 21:13

No já jsem v tu chvíli byl zděšenej taky. Chvíli jsem nadával na konstruktéry, že vyvrtají díru do výfuku přesně pod nádrží, že se ten šroub může vytřást by je mohlo napadnout. Pak jsem to metodou urob si sám napravil. Třeba je to dneska už jinak a díry do tlumiče nejsou, nevím, neznám současné provedení. Tohle se kupovalo někdy kolem doby velkého třesku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 32.42 (?), 3.4.2014 12:12

Je úplně jedno, jestli koupím v době velkého třesku, nebo jindy. Věc, která se u nás vyrábí desítky let a v zahraničí ještě déle, by měla být vymakána do posledního detailu. Jak jste spokojen s návazností trubky z čističe vzduchu a hrdla karburátoru. Mně se na hraně trubky proptrhlo již několik kolen. Nebýt to gumové. tak toani nenasadím. Ti konstrukéři by opravdu potřebovali pořádnou mezi oči, aby se jim rozsvítilo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 3.4.2014 13:13

U obou motorů (po tátovi i po tchánovi) máme ještě původní kolena.

Asi to nebude o konstruktérech (několikeré vyosení dilatuje vibrace) ale o tom, že jste měl přerazit ruce servisákovi, co Vám zničil originální původní koleno. A nebo je něco špatně na Vašich rukách.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 187.39 (?), 3.4.2014 14:59

Stando V, v mém příspěvku neni ani písmeno o servisu, tak nevím proč bych měl přerážet pazoury servismanovi, když můj stroj ještě neviděl. A jestli to dojde tak daleko, že si s tím nebudu vědět rady, tak jsou pořád dvě možnosti. První je, že to koupím nové, a ta druhá, že to pověsím na hřebík. Kdyby ta konstrukce byla v pořádku, tak by se osy výcucu z čističe vzduchu a nasávacího hrdla karburátoru protínaly. Na mém stroji jdou mimo sebe téměř dva centimetry. Je zřejmé, že tam neni něco, čemu se říká prototypka. V každém případě se má vyzkoušet to co konstruktér hodí na papír. Já osobně bych výstup z čističe vzduchu provedl pod jiným úhlem a poněkud bych ho zkrátil. Mé ruce jsou ještě v pořádku, tak si jich nevšímejte. Jo, a chtěl bych laskavé vysvětlení vašeho slovního spojení co se nalézá v závorce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 3.4.2014 16:09

zamyslete se na tím jak dilatuje převod kardanem do Z a jak dilatuje na potrubí ohyb ve tvaru písmene omega.

To znamená, pokud vibrace čističe vzduchu se nemají přenášet na karburátor, mělo by podle mého vkusu jít dilatační vedení vodorovně vzad + svisle nahoru + vodorovně k přírubě karburátoru. Čím víc svislou vzdálenost zkrátíte, tím víc bude gumové koleno namáháno vibracemi a bude se trhat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 181.110 (?), 3.4.2014 20:07

Chlape, co to tady motáte, na tom stroji, kterému se honosně říká malotraktor, se nic takového co popisujete neděje. Máte velmi bujnou dilatující a vibrující fantazii. Opravdu nevím, jak vám mám vysvětlit, že Gutbrod sTerou, vylepšený supernápady rádoby konstruktérů ze dvou podniků v Česku, přináší jen problémy uživateli. To pryžové koleno nasadím na správná místa jen s maximálním úsilím. Když to odkrytuji, tak při zpětné motáži, mohou být šrouby s maticemi spojené jen na dva závity. Všechno musí být na volno, při dotažení byť jen jediného, pouze prsty, tak tam ostatní šrouby nedostanu. Když se to postupně dotáhne, tak v tom vehiklu je parádní pnutí. Takto si já kvalitní výrobek v žádném případě nepředstavuji. A běžte se podívat jak vypadá kardan a jak pracuje a k čemu opravdu slouží a proč je na potubí dilatační závit, nebo oblouk se dočtete v učebnicích pro první ročník SPŠS.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.2 (?), 3.4.2014 20:45

Nevím, jestli píšem o stejném dílu, ale tuším, že je to ten kus gumy, co vede od čističe ke karburátoru, koleno z gumové hadice. Nenapadá mně, proč by to mělo vést osmi oblouky a jiné zhůvěřilosti. Je to prostě koleno, umožní pružné spojení. Proč by měl čistič nějak speciálně vibrovat taky nevím, když už tak karburátor, ten je napevno připojený k válci a tam je největší zdroj vibrací. Prostě hadice, která vede vzduch. Je z gumy, nebo plastu, jako v milionech aut a milionech jejich motorů. Nic nepochopitelného. Co by tam mělo být jiného? Teleport?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 3.4.2014 22:47

ano, mluvíme o stejném dílu a je jedno, jestli kmitá karburátor vůči filtru nebo filtr vůči válci.  Spíš jsem poukazoval na to, že dva na sebe navazující oblouky dilatují lépe než jeden prostý. Pokud se pán navíc bude snažit místo toho, aby tam byly přirozeně a volně dva oblouky, byl jen oblouk jeden a napnutý, pak se mu to bude trhat furt.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika