Motorová pila s elektrickým startérem



host - 96.2 (?)
7.7.2015 22:10

No jo, nevýhody jsou jasné. Ale přesto se navigace prodávají ostošest a okénko na kličku jsme neviděl ani nepamatuju (dělá se ještě??). Jsou to troubové ti výrobci :-) 

Taky používám papírovou mapu ale není třeba kvůli tomu naviogaci zatracovat. Najde si své zákazníky

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 11.116 (?), 11.6.2015 6:36

Vymýšlíš vymyšlený pomocná pružina. Nedovedu si představit tahat baterku a motorek ke každýmu startu pily.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 35.231 (?), 22.6.2015 4:37

Jak už jsem psal, motorek s převodovkou je dnes cca 20dKG (soustrojí z trochu výkonnější aku vrtačky), to mě na pile "nezabije", Litiovka battery je placka do kapsy (velká asi jako "placka" - takže z jedné kapsy budu nasávat občas já, z druhé starter pily - a nebudu mít furt montérky aspoň k jedný straně...), dát špičkový proud 100A není problém, nehledě na to, že auto či jiné vozidlo máme u kácení a řezání vždy nablízku, a tam je možnost buď přímého startu na vozidlový aku, nebo rychlé dobití těch Litiovek (no modeláři znají). Pomocná pružina je stejná blbost, jako byly kdysi "kataraktové spinače" na rozvodnách s možností ručního natahování, taky to musel člověk natáhnout klikou svou silou, vypustil u toho duši, aby to pak stiskem tlačítka spustil...  Navíc si myslím, že ten pérový mechanizmus je mnohem těžší a hlavně poruchovější, než motorek s planetovou převodovkou.  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 22.6.2015 8:37

Zdravím Alfi, jsou dvě možnosti, proč startovat pilu elektrickým starterem. Buď je motor v nepořádku a startování je pro obsluhu zdlouhavé a vysilující, zde je jednoduchá rada - opravit aby startoval na max.třetí zátah za studena. Nebo je start pily pro obsluhu fyzicky náročný a do lesa by měla jít max. na houby.  Ještě ke střadači energie u VN vypínačů, natahování je tam jak jistě víš z důvodu rychlého zapnutí/vypnutí a to jinak než s přednastřádanou energií nelze provést. "Kataraktové spínače" je možná Tvůj výraz pro jistý druh vypínačů ale jak jistě víš je to zcela něco úplně jiného využívané i u malých jističů. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 33.56 (?), 7.7.2015 12:33

No, ty katarakty (to je normální projektantský i katalogový název) mi radši nepřipomínej! Ony měly samozřejmě natahování elmotorem, který po sepnutí či rozepnutí ihned natáhnul pružinu, ale při předávacích revizích, kdy nebyla na rozpínacích stanicích ještě vostrá šťáva a jen se měřilo najížďákem, tak se to muselo natahovat růčo - při 16ti kataraktech na rozpínačce a třech revizních měřeních to byl fakt záhul... Navíc "mladý" utekli na revizní den do nejbližší hospody, a "starý" hulili někde venku (stejně by dostali z toho infarkt), tak jsem to vodskákal já, jako za vše zodpovědnej technolog, a pomáhal mi prima chlap, co jezdil s tím měřícím vozem.

  Koukni na muj příspěvek na konec trade - můj nápad už je realizován v praxi - kurňa zase mi utekl "patent"...  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.17 (?), 7.7.2015 13:13

Stando, s takovou filozofíí dodnes stahuju okénka u auta kličkou, ochlazuji se jen proudem vzduchu z větrání a trasu hledám v papírové mapě a ne v navigaci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.121 (?), 7.7.2015 21:38

Kurňa, ono to je asi lepčí, to ruční stahování, protože utopený deštěm a zarezlý motorky el. stahování oken jdou fakt "super" vyndat..., natož rozebrat a spravit, - (jen jestli víš aspoň, jak je řešené koncové vypínání pojezdu..?-nejčastější závada), jen sundat ty tapecky je vopruz... Až někdy uvidíš rozebranou klimu v autě, tak si vem mikroskop a koukni na stěr z žeber výměníku - nejlepčí pro děťátko a alergiky... Na papírovou mapu uvidíš i v nejprudším slunci - zkus to na navigaci, navíc, když je rozpálenej a téměř "slepej" (tzv. vyteklej) display, kdy už jednotlivé pixely nereagují - stačí hodka za oknem v autě při tomle počasí(7.7.15). Ono se to ochladnutím vrátí do norm.režimu - ale vědět kam mám jet jsem potřeboval přeci v poledne...   Tak hodně štěstí, s tém pértinaxem... - no, s tém pértinaxem, by to asi šlo, ale dneska...?! S čím...   Alfi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.200 (?), 7.7.2015 21:57
Startování JMP elektrickým startérem považuji za jednoduchý vtip. Navigace je výborná věc, místo na displej se dívám na cestu a mám zapnutý zvuk. Než nalistuji v mapě, kde jsem, svačím za Wídní na odpočívadle u dálnice. Ne vždy je v jednoduchosti krása, výhoda. Kdopak Vám tu mapu aktualizuje atd. :-).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.2 (?), 7.7.2015 22:10

No jo, nevýhody jsou jasné. Ale přesto se navigace prodávají ostošest a okénko na kličku jsme neviděl ani nepamatuju (dělá se ještě??). Jsou to troubové ti výrobci :-) 

Taky používám papírovou mapu ale není třeba kvůli tomu naviogaci zatracovat. Najde si své zákazníky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.121 (?), 7.7.2015 23:07

No, tak startování benzínové pily bych až tak dnes už nezatracoval... - už na "baterku" startujou i malý sekačky! Jo, navigace je dobrá, jen tu funguje takový fór (který jsem si v praxi ověřil, ale na jiném místě, málem jsem projel stodolu...)  : když ještě zahneš dvakrát doprava, měl bys být na Rákocziho Třídě (kam jsme teda jezdili s kámošema ze Žižkova do "Bistra" před léty i bez mapy a navig a se Š100, bez problémů...,),, ale proč jsme v tom roští??? - no, ono to chce vidět animované, pak se člověk zasměje. Jasně, navi je dobrá věc, stojí ale hodně peněz (né přístroj, v tom je součástek za pár doláčů...), hlavně nové a aktuální mapy. Ale co když "to vypnou" - moc k tomu neschází, než se Půťa pořádně nasere...  Budou naše děti(já naštěstí žádné nemám) se umět orientovat ve "světě"?!! Já si dám mapu za pas, do vodovzdorného pouzdra, a kdybych náhodou něco neznal, tak ji vytáhnu a kouknu. Kdekoliv, "bez signálu"- kdekoliv na světě. jenže ten ostatní "Zeměpis" musí mít holt člověk v hlavě - já teda měl na gyplu vždycky ze zemáku čtyrku... - na jinej Trade,...  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 40.239 (?), 8.7.2015 6:34
A z čeho jeśtě byla 4 Alfi? Signál u navigace z GPS je mimo podzemní všude. A co tak of line připojení s nahrátými mapami? Alfi ve kterém století došlo k zamrznutí?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika