Jak to, že nikdo neví :)). Stačí si prohlédnout katalog Dolmar a zjistíte hned v úvodu, že... považujeme za důležité, že výroba probíhá přímo v Německu a provádí ji odborný personál... Dolmar je specialista na motorové přístroje, zejména se spalovacím motorem - motorové a el. pily, křovinořezy, rozbrušovačky. To je jádro výroby. Každý výrobce se chce prosadit ale v širším spektru výrobků, neboť je to vyvážení odbytu a umožnění rozvoje dalších výrobních kapacit a vývoje. Úzká specializace je z pohledu zajištění zisků složitější. Proto si myslím, že je správně uvedeno u výrobků, které se v Německu kompletně nemontují Made in Europe. Když se obecně podíváme na komponenty, které jsou v přístrojích použity, tak zjistíme, že jsou zastoupeny firmy Mahle, Gillardoni(válce, písty), Ducati, Prufrex(zapalování), NGK, BOSCH, CHAMPION(svíčky), Oregon(řetězová kola, řetězy, lišty), Walbro, Zama, Tillotson(karburátory), tlakové odlitky Mg, Al dělá německá firma a pod. To všechno jsou pojmy ve svých oborech a na zakázku vyrábějí to, co se ve firmě vyprojektuje. Za celý výrobek ručí výrobce, který případné problémy řeší se svými dodavateli, pokud je poruchovost daného dílu větší.Osobně považuji za bernou minci, to, co výrobek umí a jak je kvalitní. Není možné se úplně izolovat, to by asi nedopadlo v současném světě pro nikoho dobře, neboť by ten vlak hodně rychle ujel.