|
Honda GCV160 motor nelze nastartovat
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
host - 112.146 (?) 4.8.2009 20:40
Potřeboval bych poradit, jak šetrně odtrhnout přilepené plechové víčko rozvodu na přední straně motoru, těsnící tmel drží a nechci ho zbytečně poškodit. Rád bych se podíval co dělají ventily. Jinak dnes motor viděl servisák - po informaci, že byla spadlá hadička z čističe vzduchu a po zatažení za šňůru startu bez dalšího prohlásil, že motor nemá kompresi a pravděpodobně se do válce dostával prach (myslím si, že ne filtr byl zaprášený)a píst a kroužky se obrousily, případně, že se zadřel ventil, což je prý skoro totéž a do opravy motoru nepůjde. Nabízel hned, že zítra objedná a přemontuje nový motor v ceně cca 8 tis.. Protože nemůžu, ani nechci po takto velice hrubé diagnostice kupovat nový motor, na to je zatím čas, rád bych viděl nejdříve, co dělá rozvod. Motor při startování bafe do čističe vzduchu. Jarda
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.82 (?), 4.8.2009 21:45
Pokud to není servisman znalý motorů Honda řady GCV, může ho dost dobře zmást dekompresní systém na vačce. Po tak málo hodinách bych to viděl spíše na možný problém s úsadami z paliva nalepenými na sací ventil, které omezují jeho uzavírání, a tudíž snižují kompresi válce.
A mimochodem, docela by mne zajímalo na jakého "experta" jste narazil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 28.74 (?), 5.8.2009 16:04
Dekompresní systém u GCV - pomocné vačka nadzvedávající výfukový ventil v okamžiku startu, je součástí vačkového kola. Součástí mechanismu - ramínka, které pomocnou vačku "ukrývá", je pružina se specifickou pevností.
U tohoto motoru dochází teprve při více jak 600 ot.min o uschování dekompresní vačky a motor jde do plné komprese.
překročení 600 ot.min = normální zatažení za šnůru startování.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.58 (?), 5.8.2009 9:40
Závěr Vašeho technika berte s rezervou. Neumím si představit, že máte opotřebený motor po 20 hodinách provozu, i kdybyste jej provozoval bez filtru. Mám 2 tyto motory a nezacházím s nimi v rukavičkách a oba šlapou spolehlivě, ale s jednou podmínkou: od loňského roku musí mít benzin nejvíc 3 měsíce starý. Se starším benzinem nestartují, kolísají otáčky, netáhnou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 58.160 (?), 5.8.2009 15:50
To spíš opravdu vypadá na přidřený sací ventil, který se nevrací a zůstává otevřený. Proto to blafání do sání a ztráta komprese.
Nedokážu si představit že by se motor po 20 hodinách oddělal.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
Jak založit bylinkovou zahrádku v interiéru?
Hledáte způsob, jak si během dlouhých a temných zim vypěstovat něco zeleného? V dnešním článku vám p...
Kbelíkové zahradnické vychytávky pro vaši oázu na zahradě
Kbelíkové zahradničení je vynikající alternativou k tradičnímu zahradničení, zejména pro nájemníky, ...
Zavařovací sklenice: kreativní využití
Pokud patříte k lidem, kteří rádi přidávají do každé části domova osobní nádech, aby byl útulnější a...
3 signály, že jsou ředkvičky připraveny ke sklizni ze zahrady
Většina z nás má ráda, když jsou ředkvičky trochu pikantní a 100% křupavé. Problém je v tom, že rost...
15 nejprodávanějších benzínových sekaček na trávu
V současné době, kdy mnoho domácností usiluje o perfektně upravený trávník, hraje klíčovou roli výbě...
|
|
|
|