Postřik



host - 47.145 (?)
22.5.2011 19:03
Já míchám Baycor a Mospilan dohromady a funguje to dobře. Soused dokonce přidává ještě nějaké hnojivo na list. Stříkal jsem jsem opožděně, teprve v úterý a už tam bylo mšic habaděj.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
svarcova - (28) - 32.68 (?), 22.5.2011 18:58, zobrazeno: 18731x

Podle zdejšího příspěvku jsem zakoupila přípravky Baycor 25WP, Zato 50WG a Mospilan 20SP. Jsem úplný začátečník na to, abych sledovala, kdy přiletí obaleč, proto bych stromy postříkala nějak v tuto dobu proti strupovitosti, padlí obaleči, pilatce mšici a květopasovi.Z jara jsem udělala postřik proti přezimujícím škůdcům. Teď se ptám mohu k přípravku Mospilan přimíchat buď Baycor nebo Zato a udělat jeden postřik? Pokud ne prosím poraďte jestli jsou nějaké, které bych mohla smíchat a posřtíkat tím najednou. Jedná se mi o staré stromy i mladé /2 roky/ a jsou to švestka, jabloně, hrušně, Děkiji Švarcová Plzeň

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 47.145 (?), 22.5.2011 19:03
Já míchám Baycor a Mospilan dohromady a funguje to dobře. Soused dokonce přidává ještě nějaké hnojivo na list. Stříkal jsem jsem opožděně, teprve v úterý a už tam bylo mšic habaděj.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
svarcova - (28) - 32.68 (?), 22.5.2011 19:21

Díky moc a ještě mám jeden dotaz. Prohlížela jsem stromky jestli na nich také něco mám. Nic jsem neviděla jen pár mravenců a na jedné jabloni, 2 roky staré, jsou nějaké pokroucené listy a ze spodu jakoby vyžrané, ale ne naskrz, Na horní straně ožrané nejsou jen takové pomačkané. Ty listy jsou i sušší takové trochu uvadlé. Vyfotila jsem je z obou stran a jeden ze spodu z blízka. Co s tím. Děkuji za radu. Švarcová

ze spodu
ze spodu
Z obou stran
Z obou stran
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 47.145 (?), 22.5.2011 19:41