Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník



host - 4.122 (?)
28.12.2009 10:53

Asi jsem se špatně vyjádřila.Myslela jsem stonky do kameninového hrnce a česnek je nahoře.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
jirilan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (802) - 176.254 (?), 20.4.2010 16:40

Posíám fotky mého výše popisovaného česneku. 6 řádků nalevo je ten předloni vypěstovaný zasazený na podzim, napravo je loňský, sázený o 2 týdny dříve. Předloňský vyrazil dříve a vyrostl do zimy asi na 5 cm výšky. Nyní jak vidno byl předstižen ve vzrůstu česnekem loňským. Ještě se pro zajímavost vyjádřím po sklizni.

Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 241.141 (?), 14.8.2010 13:31

Dobrý den, budu ráda za radu. Ráda bych si na zimu uložila česnek, abych měla dobrý česky a ne čínský z obchodu. Nemám zahrádku, a tak si ho chci koupit na trhu. Dneska 14.8. mi řekli, že ten co jsem si u farmáře koupila, si už můžu uskladnit. Nějak se mi tomu nechce věřit, zdá se mi to brzy,  ale nerada bych zase česnek propásla. Mám čekat na září a nebo už mám uskladnit srpnový? Děkuji. Marie

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Oxalistriangularis - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (578) - 27.53 (?), 14.8.2010 15:56

Na podzim vysazený česnek na uskladnění pro tuto nadcházející zimu jsem sklidila 12.7.2010. Na jaře sázený česnek se obvykle sklízí počátkem srpna a má údajně i lepší skladovatelnost než česnek sázený na podzim. Takže směle nakupujte, stačí si jen vybrat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 241.141 (?), 14.8.2010 22:58

Děkuji moc za radu a rychlou odpověď :-). Marie

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci