Zahradnictví Na Zázvorce



host - 168.169 (?)
30.8.2018 20:08

Moje zkušenost je bohužel také špatná. Na jaře jsem si objednala magnólii a pět azalek, ceny výborné. Ze všech rostlin se mi ujala jen jedna azalka. Ostatní zůstaly jen holé klacíky, tak jak přišly. Psala jsem dva maily, žádná odpověď. Na telefonu neochota a že prý je to moje chyba.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
      
host - 189.57 (?), 30.4.2018 14:36

18.1.2018 v Zahradnictví na Zázvorce jsem objednal 2 ks Wistarii. Balík jsem převzal 27.4.2018. Po rozbalení mě čekalo nemilé překvapení. Oba květináče proschlé. V prvním rostlina se světle zelenými ovislými listy a ve druhém rostlina se zaschlými puky, bez listů. Vyhozených 407 Kč.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 160.77 (?), 4.6.2018 10:41

Velmi špatná zkušenost, bohužel opakovaně. Místo sloupovité odrůdy dodaná klasická, místo pozdně zrající dodaná poloranná a místo ranné pozdní. Vše bohužel zjištěno až letos. A tento rok opět místo sloupovité broskvoně dodaná obyč., naštěstí viditelně. Na mail neodpovídali a telefoniské spojení se podařilo až na poněkolikáté. Pak ovšem extrémně arogantní až drzý přístup. Již nikdy více. Horší je už jen zahradnictví Konvičkovi Tichá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 168.23 (?), 25.8.2018 8:14

S tímto zahradnictvím nemám žádnou zkušenost, protože na dotazy nereagují, telefon nezvedají. Raději rychle pryč!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 18.79 (?), 25.8.2018 13:41

tak hlavně sloupovitá broskev není, čehož se dá využít dvěma způsoby: zákazník pozná, že si má dát bacha na obchodníka, kterej používá tak klamavou reklamu a obchodník ví, že zákazník, co si takové zboží objednává, o tom moc neví, tudíž se dá snadněji odrbat...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 168.169 (?), 30.8.2018 20:08

Moje zkušenost je bohužel také špatná. Na jaře jsem si objednala magnólii a pět azalek, ceny výborné. Ze všech rostlin se mi ujala jen jedna azalka. Ostatní zůstaly jen holé klacíky, tak jak přišly. Psala jsem dva maily, žádná odpověď. Na telefonu neochota a že prý je to moje chyba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 228.32 (?), 9.9.2023 8:37

Na opakované e-maily s fotodokumentací poškozených rostlin vůbec nereagují. Považuji to za neúctu k zákazníkovi, který u nich zanechal nemalé peníze. Je mi to líto.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 30.5 (?), 16.5.2023 12:00

Po precteni negativnich nazoru a zkusenosti na zahradnictvi na Zazvorce (samozrejme az tyden po objednani a netrpelivem cekani kdy a zda dojde ke zmene stavu objednavky z NOVA na neco noveho)  jsem mel docela strach kdy a v jakem stavu mi prijdou ruzne rostliny (hlavne kiwi).Ono az 6 tydnu co maji uvedeno na strankach je dost, hlavne, pokud planujete jet treba na dovolenou na 2 tydny a zrovna by jako na potvoru den po odjezdu dobe prisel balik s rostlinami.Doba dodani by mohla byt kratsi, ale cca 12 dni od objednani neni v sezone zase tolik, navic tam byly nejake svatky a vikendy.Prisla velka krabice.Pri hmotnosti baliku 3 kg pri cca 15-20 rostlin mi bylo jasne, ze to nemuzou byt velke kvetinace a velke rostliny.Rostliny byly zabaleny jen v papiru a poskladany na sebe a bylo tam trochu vyplne z ustrizku kartonu.Takze se zemina z nekterych kvetinacu vysypala.Ale zlomena nebo poskozena nebyla zadna rostlina.Zemina byla vlhka, takze taky v pohode.Nahore byla zemina trochu zaplevelena.Rostliny byly spise mensi, nez najdete v zahradnictvi s osobnim odberem nebo OBI/Bauhaus apod.V dobe covidu zahradnictvi nefungovalo a zrejme ani ted neni mozny ososbni odber, takze jedine objednat online.Za 159 Kc za velky balik do ruky mi v roce 2023 posta doruci leda tak dopis a postak dokonce nebyl liny zazvonit a zavolal predem, ze veze kytky.Takze doprava super.Samozrejme nedokazu rozeznat ruzne druhy kiwi a tedy posoudit, zda jsem dostal skutecene to, co jsme objednal, ale na kusy to sedelo, druhy dalsich rostlin odpovidaly a bylo to popsane samolepkou s napisem - jedna brusinka mela i kvety a plody.Ano, jinde koupim urcite rostliny vetsi a lepsi, ale za 2-x nasobek ceny a zase ze by prisly naky maly chciplotiny nebo uschly rostliny, ktery do leta nevydrzi, to rozhodne ne.Hlavne za sadu 3 kiwi 299 a za sadu 2 kiwi 229??? To me stalo v Praze pouze jedno kiwi.Takze celkove muzu zahradnictvi doporucit

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 228.32 (?), 9.9.2023 9:03

Nedali jsme na negativní recenze a objednali si zboží v hodnotě přes 2000 Kč. Ulámané větvičky, vysypaná hlína, kořenový systém obývali mravenci i s vajíčky, poškozený květináč a vysypaná hlína. Opakovaně jsme poslali fotodokumentaci s žádostí o řešení a žádná odpověď. Smutné...!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Ventilátor na krbová kamna12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika