Změna barvy folie v bazénu



host - 75.197 (?)
7.11.2019 23:28

Omlouvám se, nevím proč je fotka obrácená.

Alena 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                  
host - 26.247 (?), 9.7.2019 22:36
Taky mi ji vymění až v půlce září.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.5 (?), 9.8.2019 17:54
Dobry den, tak problem uplne stejny. 28.6. bazen namontovan a k dnesnimu dni uz tri zelene fleky. V pondeli budu reklamovat. Prosim, nejaka kompenzace kvuli vypusteni a napusteni vody u vyrizenych reklamaci byla? Dekuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 233.195 (?), 13.8.2019 18:58

Zdravím všechny diskutující, přidávám se s úplně stejným problémem. Bazén jsme zprovoznili před týdnem a fólie Galaxy má krásně smaragdovou barvičku. Právě píšu do Mountfieldu. Jsem zvědavá...   

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 234.59 (?), 30.8.2019 13:14

Dobrý den, problém mám úplně stejný.Folii Galaxy jsme zakoupili v polovině července.Bazen napuštěn měsíc tablety 5+2

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 82.157 (?), 2.10.2019 15:54

dobry den, ja mam z reklamaciou zmeny farebnosti bazenovej folie tiez problem, len trocha ineho charekteru.Bazen azuro 3,6m mam stvrty rok, kupoval som ho so sedem rocnou zarukou na bazen a teda aj bazenovu foliu.pred zahajeim sezony som kupila v Moufielde pripravok na cistenie bazenovej folie od mastnych necistot, ktore su usadene po obvode bazena na urovni hladiny bazenovej vody.Tak som samozrejme emailom napisal reklamaciu s fotodokumentaciou a neskor pozadovanych dokladov o kupe a dobe zaruky. neskor prisiel pracovnik od Mounfieldu urobil tri fota a odysiel(jeho navsteva trvala cca 5min). Pourcitom case som dostal odpoved v tom zmysle, ze som neodborne pouzival prostriedky na upravu vody a to vo zvysenych koncentraciach a teda reklamaciu neuznavaju. Obratil som sa aj na SOI odkial po uplynuti 30ich dni zaslali alibisticku odpoved, kde na jednu stranu uviedli vsetke suvisiace zakony, no a jednu vetu o tom, ze nieje v ich kompetencii skumat opravnenost mojej reklamacie a ze mozem sa v pripade nedohody z predavajucim obratit sa na sud. Takze suma sumarum zakaznik je na konci takzvaneho obchodneho retazca s minimalnou moznostou na uspech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 37.207 (?), 7.10.2019 20:57

Jejda Azuro folie :D Za 5 let máme třetí!!! První originální po 3 letech odešla po dvou použití čističe lemů, ten jí prostě smyl. Druhá koupená dražší galaxy - první rok nad hladinou žlutý lem a začala lepit. Reklamaci jsem řešili druhý rok kdy to bylo už naprd úplně, jak to lepilo, tak se tam zachytával nepořádek. Technici to napřed sváděly na hodně chloru (přišli zrovna v horkách po výměně tablety) - jenže říkám že to lepí a "matlá" se barva nad hladinou kde chlor již není (né, prý je to vypařováním přechlorované vody) jenže na argument, že je to jen kde svítí slunce a folie je uváděna jako s uv ochranou již nic nenamítali. Reklamace uznána výměnou, což chtěli starou plachtu zpět. Takže jsme se domluvili že to na jaře vyměníme a oni si pro ní dojedou. Nakonec na urgence odvozu tedy dali pokyn k jejímu vyhození. Výměnu vody nazplatili ani náhodou. Jsem zvědavá zda tato třetí vydrží, ale moc tomu nevěřím...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 230.38 (?), 16.7.2020 21:31

Dobrý den, tak už máme také zkušenosti s exkluzivní folií Galaxy od Mountfieldu. Bazén i s folií jsme zakoupili v lednu 2020. Smontovali a napustili jsme ho v květnu. Po měsíci má folie potopená ve vodě opravdu exkluzivní krásně zelenou barvu!  Zaslali jsme reklamaci i s fotografiemi, odpověděli že se ozvou, ale 6 týdnů se nic neděje. Tak uvidíme.

Ivana M.

folie Galaxy Azuro po měsíci
folie Galaxy Azuro po měsíci
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 75.197 (?), 7.11.2019 23:24

Dobrý den. Máme stejný problém. V květnu jsme vyměnili novou folii modrou Galaxy a během měsíce změnila barvu. Nechali jsme to být a až teď při vypouštění vody, jsme bazén vyfotili a s fotkou a fakturou šli reklamovat do Mountfieldu. Bez řečí to s námi sepsali a řekli, že objednají novou folii a tu starou si můžeme nechat. Snad ta nová bude kvalitnější. Výměnu jsme si dělali sami a není to nic příjemného každý rok opakovat. A to nemluvím o spotřebě vody.

Alena


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 75.197 (?), 7.11.2019 23:28

Omlouvám se, nevím proč je fotka obrácená.

Alena 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika