dobry den, ja mam z reklamaciou zmeny farebnosti bazenovej folie tiez problem, len trocha ineho charekteru.Bazen azuro 3,6m mam stvrty rok, kupoval som ho so sedem rocnou zarukou na bazen a teda aj bazenovu foliu.pred zahajeim sezony som kupila v Moufielde pripravok na cistenie bazenovej folie od mastnych necistot, ktore su usadene po obvode bazena na urovni hladiny bazenovej vody.Tak som samozrejme emailom napisal reklamaciu s fotodokumentaciou a neskor pozadovanych dokladov o kupe a dobe zaruky. neskor prisiel pracovnik od Mounfieldu urobil tri fota a odysiel(jeho navsteva trvala cca 5min). Pourcitom case som dostal odpoved v tom zmysle, ze som neodborne pouzival prostriedky na upravu vody a to vo zvysenych koncentraciach a teda reklamaciu neuznavaju. Obratil som sa aj na SOI odkial po uplynuti 30ich dni zaslali alibisticku odpoved, kde na jednu stranu uviedli vsetke suvisiace zakony, no a jednu vetu o tom, ze nieje v ich kompetencii skumat opravnenost mojej reklamacie a ze mozem sa v pripade nedohody z predavajucim obratit sa na sud. Takze suma sumarum zakaznik je na konci takzvaneho obchodneho retazca s minimalnou moznostou na uspech.