Změna barvy folie v bazénu



host - 26.247 (?)
9.7.2019 22:36
Taky mi ji vymění až v půlce září.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                  
host - 26.247 (?), 9.7.2019 22:36
Taky mi ji vymění až v půlce září.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.5 (?), 9.8.2019 17:54
Dobry den, tak problem uplne stejny. 28.6. bazen namontovan a k dnesnimu dni uz tri zelene fleky. V pondeli budu reklamovat. Prosim, nejaka kompenzace kvuli vypusteni a napusteni vody u vyrizenych reklamaci byla? Dekuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 233.195 (?), 13.8.2019 18:58

Zdravím všechny diskutující, přidávám se s úplně stejným problémem. Bazén jsme zprovoznili před týdnem a fólie Galaxy má krásně smaragdovou barvičku. Právě píšu do Mountfieldu. Jsem zvědavá...   

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 234.59 (?), 30.8.2019 13:14

Dobrý den, problém mám úplně stejný.Folii Galaxy jsme zakoupili v polovině července.Bazen napuštěn měsíc tablety 5+2

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 82.157 (?), 2.10.2019 15:54

dobry den, ja mam z reklamaciou zmeny farebnosti bazenovej folie tiez problem, len trocha ineho charekteru.Bazen azuro 3,6m mam stvrty rok, kupoval som ho so sedem rocnou zarukou na bazen a teda aj bazenovu foliu.pred zahajeim sezony som kupila v Moufielde pripravok na cistenie bazenovej folie od mastnych necistot, ktore su usadene po obvode bazena na urovni hladiny bazenovej vody.Tak som samozrejme emailom napisal reklamaciu s fotodokumentaciou a neskor pozadovanych dokladov o kupe a dobe zaruky. neskor prisiel pracovnik od Mounfieldu urobil tri fota a odysiel(jeho navsteva trvala cca 5min). Pourcitom case som dostal odpoved v tom zmysle, ze som neodborne pouzival prostriedky na upravu vody a to vo zvysenych koncentraciach a teda reklamaciu neuznavaju. Obratil som sa aj na SOI odkial po uplynuti 30ich dni zaslali alibisticku odpoved, kde na jednu stranu uviedli vsetke suvisiace zakony, no a jednu vetu o tom, ze nieje v ich kompetencii skumat opravnenost mojej reklamacie a ze mozem sa v pripade nedohody z predavajucim obratit sa na sud. Takze suma sumarum zakaznik je na konci takzvaneho obchodneho retazca s minimalnou moznostou na uspech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 37.207 (?), 7.10.2019 20:57

Jejda Azuro folie :D Za 5 let máme třetí!!! První originální po 3 letech odešla po dvou použití čističe lemů, ten jí prostě smyl. Druhá koupená dražší galaxy - první rok nad hladinou žlutý lem a začala lepit. Reklamaci jsem řešili druhý rok kdy to bylo už naprd úplně, jak to lepilo, tak se tam zachytával nepořádek. Technici to napřed sváděly na hodně chloru (přišli zrovna v horkách po výměně tablety) - jenže říkám že to lepí a "matlá" se barva nad hladinou kde chlor již není (né, prý je to vypařováním přechlorované vody) jenže na argument, že je to jen kde svítí slunce a folie je uváděna jako s uv ochranou již nic nenamítali. Reklamace uznána výměnou, což chtěli starou plachtu zpět. Takže jsme se domluvili že to na jaře vyměníme a oni si pro ní dojedou. Nakonec na urgence odvozu tedy dali pokyn k jejímu vyhození. Výměnu vody nazplatili ani náhodou. Jsem zvědavá zda tato třetí vydrží, ale moc tomu nevěřím...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 230.38 (?), 16.7.2020 21:31

Dobrý den, tak už máme také zkušenosti s exkluzivní folií Galaxy od Mountfieldu. Bazén i s folií jsme zakoupili v lednu 2020. Smontovali a napustili jsme ho v květnu. Po měsíci má folie potopená ve vodě opravdu exkluzivní krásně zelenou barvu!  Zaslali jsme reklamaci i s fotografiemi, odpověděli že se ozvou, ale 6 týdnů se nic neděje. Tak uvidíme.

Ivana M.

folie Galaxy Azuro po měsíci
folie Galaxy Azuro po měsíci
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 75.197 (?), 7.11.2019 23:24

Dobrý den. Máme stejný problém. V květnu jsme vyměnili novou folii modrou Galaxy a během měsíce změnila barvu. Nechali jsme to být a až teď při vypouštění vody, jsme bazén vyfotili a s fotkou a fakturou šli reklamovat do Mountfieldu. Bez řečí to s námi sepsali a řekli, že objednají novou folii a tu starou si můžeme nechat. Snad ta nová bude kvalitnější. Výměnu jsme si dělali sami a není to nic příjemného každý rok opakovat. A to nemluvím o spotřebě vody.

Alena


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 75.197 (?), 7.11.2019 23:28

Omlouvám se, nevím proč je fotka obrácená.

Alena 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika