Od spoda usychající třešeň

Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 12.162 (?)
28.4.2013 10:20

Docela bych souhlasil s tím, že postřik na pozim je důležitý, protože to co bylo lonského roku zelené už na jaře není. Před chvíli jsem fotil nějaké detaily a je to k pláči jak šlechtěné švestky odcházejí zatímco kdejaká "mladá trnka" z hráze kvete přímo ukázkově.

Top Taste už je chyceno v dolní části
I poslední JOJO končí letos
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 56.12 (?), 27.4.2013 6:41, zobrazeno: 5533x

Zdravím, chci se zeptat jsem naprostý začátečník... nedá se nějak zachránit tento strom, mám zahradu 4 rokem nevím jak starý strom je, ale za ty 4 roky pozoruji postupné osychání spodních větví... a z kmene stromu jakoby místy vytéká smůla jakoby krvácel... díky za reakce... před 2 lety jsem odstranil velkou větev dole... a taky zlikvidoval dvě staré jabloně, které jak jsem si uvědomil později tvořily částečnou větrnou bariéru pro srtom... díky za případné reakce

Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 12.162 (?), 27.4.2013 7:28

Takto obvykle odchází strom na nemoc "monília laxa". Moníliový úžeh vypadá jinak. Mne tak odešla třešeň (nedávno) a něketré šlechtěné švestky taky dodělávají.

jarda7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (641) - 8.182 (?), 27.4.2013 16:49

Hoste 56.12:

Mně se osvědčuje postřik Kuprikolem všech ovocných stromů po opadu listu - většina houbových chorob (vč.monilie) se tím přibrzdí.

Suché větve odstraňujte a sledujte, zda ze spících pupenů nevyraší nové - ty by mohly být náhradou.

Všechny plody po sklizni ze stromu oberte a spalte. J.

Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 12.162 (?), 28.4.2013 10:20