Dají se ještě teď roubovat třešně?



Kamil Hasman - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (491) - 14.3 (?)
19.4.2016 0:46

Zuzko, v tuto dobu Vám moc šancí na třešňové rouby nedávám. Sám mám v ledničce už jen pár jabloňových a slivoňových roubů. S třešněmi asi budete muset počkat až na letní očkování, případně roubovat až příští rok.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 245.172 (?), 26.3.2016 16:02, zobrazeno: 4202x

Zdravím

Potřebovala bych na třešeň Kordia naroubovat jinou odrůdu-opylovače. (stromek má asi tak 4 roky a bohužel okolní třešně mu nestačí)Třešeň Regina by měla být o.K. Jsem totální laik. Roub samozřejmě nemám. Můžu to udělat tak že nyní na jaře prostě koupím stromek třešně Regina a větvičku naroubuju? Erika.Sykorova@seznam.cz

Děkuju

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
proman - (17) - 44.165 (?), 27.3.2016 9:39

Zdravím, urcite mozete, ale na vasom mieste by som tu reginu rovno aj zasadil niekde blizko ku kordii, ak nemate miesto tak ku znamememu alebo susedovi v krajnom pripade aj tesne vedla nej (s tym ze ho casom odstranite) - a to z toho dovodu, ze ak sa Vam nahodou vruble neujmu mate v auguste mnoziaci material na ockovanie. Skoda by bolo cely strom vyhodit ked ho uz kupite.

R.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 236.1 (?), 27.3.2016 10:05

Udělat tak, jak píšete, se to jistě dá. Pokud tedy nově koupený stromek nebude mít narašené výhony.  Ale v úspěch moc nevěřím. Věta: bohužel okolní třešně mu nestačí,  spíš svedčí pro to, že nedostatek opylovačů nebude hlavní příčinou špatné plodnosti Kordie. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 7.13 (?), 18.4.2016 23:28