Stříhání rok starých švestek



host - 142.51 (?)
20.7.2015 14:37

Dobrý den

Prosím ty zkušenější, zda by mi mohli poradit s případným střehem švestky. Zakoupil jsem ji minulý rok na podzim a zasadil. I hned po zasazení jsem dle doporučení zastřihnul všechny větve dle rady, co jsem obdržel. Nyní švestka vypadá takto a nejsem si jistý, zda je to správně, zda by se neměla nějak upravit. Děkuji moc za rady.

Švestka
Švestka
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
            
host - 153.249 (?), 29.3.2014 14:08

Ahoj, prosím Vás, i já bych Vás odborníky, rád požádal o radu, jak provést výchovný řez u mých dvou švestek(obr.). jsem opravdu amatér a nerad bych to nějak zkazil. Nejraději bych kdyby jste řezy vyznačili na fotkách.

Díky moc za ochotu. cenda.mj@gmail.com


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 153.249 (?), 29.3.2014 14:10

...další fotky...


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 12.162 (?), 29.3.2014 16:45

Až 2/3 musí dolů a terminál na polovinu. Jednu větev odstranit úplně.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 153.249 (?), 31.3.2014 17:24

Díky moc Rony, super... prsím Vás, mohu Vás poprositi úpravu na druhém stromku(viz. obr), ten mi připadne trochu složitější.Díky.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313) - 92.38 (?), 31.3.2014 17:45

To je jednoduché. Oba výhony napravo (co se překrývají) úplně odstraňte, ten levý napřímte vyvázáním, zakraťte a ze 4 vodorovných výhonů zapěstujte ramena. Zakreslit to neumím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci