růže pod stromy



Luciena - (39)
26.6.2006 18:23
Růže je možné sázet od března do listopadu, na jaře a na podzim prostokořenné, přes léto jsou potom v prodeji růže kontejnerové, které jsou sice dražší, ale zase bývá jejich vysazování jednodušší a také úspěšnost toho, že se dobře ujmou je mnohem vyšší.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 182.222 (?), 9.6.2006 12:57, zobrazeno: 8628x
Dobrý den, jsem naprostý začátečník a v růžích se ani trochu neorientuji, přesto bych rada zkusila druh, ktery roste i pod stromy a často se pne po kmeni např. jabloni. Jmeno jsem si bohužel nezapamatovala. Je možné, že by to byly RAMBLERY? Děkuji M.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 166.134 (?), 9.6.2006 22:24
Velký výběr těchto růží mají Pelcovi v Sobotce, www.ruze.unas.cz, např. Venusta Pendula, R. filipes 'Kiftsgate', Veilchenblau, American Pilar, Paul's Himalayan Musk. Mají silné a kvalitní sazenice.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
mexx11 - (8), 25.6.2006 22:00
Ahojky,ráda bych si vysázela popínavé růže,ale nevím jestli je můžu dát podél konstrukce,která podpírá schody-myslím z boku a ještě k tomu je to pod stromem,myslím,že si tam moc sluníčka neužije:(Mám to zkusit?Je takový druh?Moc děkuji za odpověď!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Luciena - (39), 26.6.2006 8:51
Pokud se jedná o místo, které není vyloženě stinné, potom je možné i zde popínavou růži vysadit. Vhodnější jsou jedenkrát kvetoucí pnoucí růže, které jsou v tomto směru nenáročnější. Já osobně mám dobrou zkušenost s červenou Paul's Scarlet Climber. Vysazená v lehkém stínu pod stromy se každý rok v červnu bohatě obsype květy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
mexx11 - (8), 26.6.2006 9:27
Děkuji za odpověď.Je rozhodující,kdy se mají sázet,nebo je to jedno?Díky
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Luciena - (39), 26.6.2006 18:23