nekvete
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 124.192 (?), 12.8.2008 12:16, zobrazeno: 18818x
Dobrý den. Prosím o radu. Na jaře jsem vysadila popínavé růže od Bakkera. Krásně mi vyrostly asi 3m, ale nekvetou.
Jsem úplný začátečník.Děkuji.Jana
|
|
 |
|
 |
 |
|
Lili - Stříbrný Zahrádkář (337) - 89.25 (?), 13.8.2008 22:43
Milá Jano, když růže bujně roste a nekvete, tak se nabízejí jen tři možnosti.
- Je to růže jednoukvetoucí. Výhony co letos bujně rostou, pokvetou příští rok. (Pozor, nesestříhávát letos ani příští rok na jaře.)
- Růži odumřela naočkovaná ušlechtilá část, zůstala pouze podnož. V tom případě to co roste, je planá podnož.
- Poupata něco okousalo, nebo škůdci podkousli vrchol výhonu ještě než nasadil na květ (to by jste si asi všimla).
Hodně by napovědělo, kdybyste napsala, jak se jmenují odrůdy, které jste si koupila. Je vždy dobré to znát a pamatovat si jména růží. Podle jmen můžete najít informace, jak s růží zacházet, jak je zimovzdorná, jak hluboký řez snáší, jak bohatě kvete a pod.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.157 (?), 11.6.2009 16:54
Ráda bych věděla, proč mě letos nenasadila ani jedno poupátko růžička, kterou jsem si předloni vypěstovala pod pětilitrovkou, ale loni kvetla pěkně mě i mé kamarádce, které shodou okolností letos také nepokvete. Za odpověď děkuji. Blanka
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 230.129 (?), 11.6.2009 20:13
nevím proč -ale mám asi 100. růží, nekvete mi asi 5. Není to ani planý výhon, ani nic podobného.Vypadá to jak zapčklé. Přitom na jaře do výšky rostly. Teď už nasazují zálistky na druhé kvetení, ale nevím co to vyvedly. Jsou to popínavá - Azubis, ta mně štve nejvíc - byl to ten zavoskovaný scípáček, ale už je víc než 1,20 m a teprve teď vyhazuje.zalistky. Ale udělaly to i jiné- dvě asi proto, že jsem je na jaře přesadila. S pozdravem -hlavně paní Lily -Kája
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Lili - Stříbrný Zahrádkář (337) - 206.200 (?), 11.6.2009 22:04