Víno na balkón



Stránky: 1,  2   
host - 204.10 (?) 
22.3.2010 15:21, zobrazeno: 43301x

Dobrý den,

dopředu předesílám, že jsem absolutní amatér. Poradil by jste mi prosím někdo, jestli se dá víno pěstovat na balkóně a když tak jaká odrůda? Děti mě pořád umlouvají, abych to zkusila. Vloni jsem zasadila sazenici, ani nevím jaké odrůdy, kvetla, ale to bylo všechno. Bydlíme v Táboře, cca 400 m n.m. a balkón máme na jihozápad, takže tam celé odpoledne pere sluníčko do západu. Za případné rady mockrát děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 235.249 (?), 22.3.2010 15:29

Myslím že to nepůjde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 204.10 (?), 22.3.2010 15:48

Tak to jste mě nepotěšil, ale přesto díky za názor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
zyjan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (512) - 84.88 (?), 15.6.2019 0:14

Ale ano, půjde to... Musíte ale počítat s tím, že to žádná superkvalita nebude. - Existují odrůdy, které jsou bujné, odolné a vydrží i mráz - 40 °C.
Zapomeňte na kamenný květináč, lepší bude umělohmotný pružný mrazuvzdorný plast nebo gumoplast - mějte však na paměti, že Vám dříve nebo později nebude 50 l sud stačit a asi bude jednou potřeba révu ze sudu vytáhnout,, zkrátit kořeny i dřevo a vyměnit zeminu. - Každopádně na podzim doporučuju révu dobře zalít a sud na zimu obalit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
vjk - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (539) - 215.11 (?), 22.3.2010 18:19