řez révy



host - 30.130 (?)
12.2.2011 23:42

Dobrý den, řez révy v březnu nebo dubnu je špatně, rány plačou, nejlépe je provádět řez asi v polovici února, když teplota se pohybuje kolem 2 až 5 stupňů.Nejsem odborník ale nějaké zkušenosti už mám a révě se u mě daří.Jsem na Plzni jihu v nad.výš.549 m.n.m


Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host, 23.7.2003 11:54, zobrazeno: 54104x
Jak a kdy provádět řez vinné révy?
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
miloc - (2), 17.10.2003 0:47
Řez révy je dvojí.Letní-červenec,srpen-tzv.osečkování,je to nutné,letorosty lépe vyzrají.
Zimní řez-zahrádkář si může dovolit až konec března zač.dubna před vyrašením.Lépe se pozná zdravé nevymrzlé dřevo.U hodně náchylných odrůd na zimní vymrznutí je možno opatrně stříhat až pučí očka,ale tak aby se nevylomila.Tím je vždy zajištěna sklizeň.Ponechal bych na keři maximálně 30 plodných oček.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 30.130 (?), 12.2.2011 23:42

Dobrý den, řez révy v březnu nebo dubnu je špatně, rány plačou, nejlépe je provádět řez asi v polovici února, když teplota se pohybuje kolem 2 až 5 stupňů.Nejsem odborník ale nějaké zkušenosti už mám a révě se u mě daří.Jsem na Plzni jihu v nad.výš.549 m.n.m


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.204 (?), 31.3.2011 23:41

Dobrý den, můžete mi sdělit jakou máte odrůdu. Vypadá nádherně!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host, 13.1.2005 16:56
Podle mých zkušeností je řez révy v dubnu nevhodný. Výtok mízy révu oslabuje a stalo se mi, že jsem tímto mladší keře zničil. Daleko vhodnější je řez v únoru nebo březnu, když teplota stoupne nad bod mrazu. Znám pěstitele, kteří stříhají révu v období kolem vánoc (pokud jsou k tomu vhodné povětrnostní podmínky).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host, 28.3.2005 3:42