Příspěvky uživatele - 180.85

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jasmínovník?, 26.2.2008
Jasminum officinale? Přes léto ven, dobře zalévat, hnojit a měl by vykvést.
Dřišťál - kdy a jak množit?, 8.12.2007
Záleží na tom, jaký chcete množit. Ale všechny myslím půjdou spolehlivě semenem i letními řízky.
Ochrana proti mrazu, 4.12.2007
Nejsem odborník přes vinou Révu, ale jestli jste je obalil plastikovou balící folií, tak by jste ji z nich měl zase sundat, rozhodně jim nepomůže, spíše je přidusí né-li zadusí. Nikdy jsem neviděl z jara namrzlé víno, ale to možná bude tím, že jsem z... celý příspěvek >
Dichondra - přezimování, 30.11.2007
20°celsia je pro přezimování docela hodně, tak v tom případě ji více zalévejte, protože bude íce vysychat zemina a rostlina bude ve větší teplotě více vypařovat. Kvítka jsou nevýrazná zeleno-žlutá nemá cenu na ně čekat, rostlina se pěstuje zejména... celý příspěvek >
Dichondra - přezimování, 29.11.2007
Na krátko ji sestřihněte (Tak aby se dala dobře skladovat) a přezimujte ji ver skleníku nebo ve světlé bezmrazé místnosti (chodbě) při asi 5-15°c nesmí uplně zaschnout, vždy když lehce oschne zemina v květináči tak ji zalejte.
Neznámý keř z Kréty, 15.11.2007
Ten kdo tu psal že by to mohl být oleandr mě přivedl na myšlenku zkusit to najít podle čeledi, zadal jsem do googlu čeleď a už to bylo :) Ted už ji jen sehnat.
Neznámý keř z Kréty, 14.11.2007
Tak už jsem ho našelhttp://toptropicals.com/catalog/uid/THEVETIA_NEREIFOLIA.htmNevíte někdo kde by se dal sehnat nebo nemáte ho někdo doma?
Neznámý keř z Kréty, 13.11.2007 Obsahuje fotku