Příspěvky uživatele - 0.70

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sázení, 25.9.2010
Dobrý den, děkuji za radu a jetě bych se chtěl vrátit k dané odrudě Čacčanská najbolja, jedná se stromy které rostou do výšky? Nebo by záleželo jak si je budu pěstovat. Aby to v budoucnu nemělo vliv na množství úrody. Přes léto svítí na dané místo... celý příspěvek >
Sázení, 25.9.2010
Dobrý den, a jaké informace ještě poptřebujete? Jsem úplný začátečník tak potřebuji poradit.
Sázení, 17.9.2010
Dobrý den, chci se zeptat kdy je nejlepší vysázet švestky a jak provést výsadbu? Jak hluboko do zemi a jak daleko od sebe? A také bych se potřeboval poradit jaký druh je nejlepší? Chtěl bych malé stromy, velké a sladké plody.Děkuji
Zahradní traktor castelgarden XT190hd nebo MTD 75 platinum, 2.9.2010
Já jsem koupil traktor MTD 180 AMH (plynulá automatická převodovka na principu variátoru). Ze začátku to jelo dobře, ale teď mám oči, tak jen pro pláč. Z ničeho nic mi nechce dopředu vyjet kopec. Po spátku to zvládne bez problému. V servise si s tím... celý příspěvek >
Hydropřevodovka, 5.6.2010
dobrý den pořídil sem starší zahradní traktor (sekačku) husqvarna cth 150 s motorem b-s 15,5 poradte prosim jak či kde opravit hydropřevodovku po zahřátí strácí tah jak schládne zas chvíly jede za jakoukoli radu předem děkuji
Jahody, 26.4.2009
Mám jahody druhý rok na stejném místě, loni krásně plodily, ale tedˇ,když kvetou je hodně poupat jakoby uštíplých nebo ukouslých.Nevíte někdo co s tím?Děkuji za pomoc.
informace o pěstování fíku - smokvoň, 24.10.2008
Dobrý den, od známého jsem dostal fík-smokvon s jedním plodem který neuzrál a ted před zimou nevím jak ho zazimovat.Bydlím na jihovýchodě Moravy. Děkuji
Likvidace řas v malém jezírku, 24.5.2008