Příspěvky uživatele - 53.212

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zapojení bubnového filtru, 19.1.2018 Obsahuje fotku
Dlouho jsem nad tím včera také pane Hrkal uvažoval (navíc spražený EXNem, že na netu je spousta obrázků ke spínači a já našel kulové)  a byl stejného názoru jako Vy ale jiné vysvětlení neexistuje. Když ten hladinový spínač je mimo buben tak... celý příspěvek >
Zapojení bubnového filtru, 17.1.2018
Je rozdíl v konstrukci bubnového filtru pokud ho zapojuji gravitačně nebo čerpadlově? Stále studuji AEM EASY DRUM a český prodejce má pouze uvedeno gravitační zapojení. Výrobce má na svých stránkách také uvedeno pouze gravitační zapojení. Amazon má... celý příspěvek >
Vstup do biologické filtrace, 15.1.2018
Má to hlavu a patu to co tu všichni uvádíte. Zkusím se zeptat kolegy co svařuje bazeny na kolik by vyšel biologický filtr s nornými stěnami na míru. Asi nejtěžší bude vyspádovat dno každé komory do odkalovací výpusti. Až po Benyho praktické... celý příspěvek >
Jaký je rozdíl v čerpadlech, 12.1.2018
Jestli jsem Vás správně pochopil pak lze ze skimru sundat plovák a místo něj nasadit redukci pro napojení hadice od vysavače. Zavřít v šachtici sání z guly a nechat otveřeno sání pouze ze skimru. Zkusím pohledat tu redukci pro skimer. Ten už mám... celý příspěvek >
Jaký je rozdíl v čerpadlech, 11.1.2018
Ještě pořád tu diskusi sleduji a nustále měním projekt ve své hlavě. Sběrná šachtice je ve slepě zabetonovaná, s tím už nehnu. Nastěstí mám v šachtici u vstupu z guly i vstupu ze skimru šoupátko 110 mm. Takže mohu v budoucnu dělat pokusy a ověřovat... celý příspěvek >
Rost na molitan do filtracie, 11.1.2018