Příspěvky uživatele - 53.212

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Filtrace nexus, 10.11.2017
Otázka zněla: Pokud je průtok bubnového filtru 20000 l a za něj dám čerpadlo 20000 l tak musím přisávat vzduch. Odpovědˇ: Nemusí a nesmí, elektonika řízení filtru si to ohlídá. Laický závěr: To znamená, že elektronika bubnového fitru řídí i... celý příspěvek >
Filtrace nexus, 10.11.2017
Děkuji za informaci. Potom jsem špatně pochopil technika v zahradních jezírcích. Já pod pojmem pohnout hladinou jsem chápal, že hlavice skmimeru se v důsledku čerpání vody sníží o tolik, že do ní stéká voda z okolí. Neptal se na plochu hladiny, tak... celý příspěvek >
Filtrace nexus, 9.11.2017 Obsahuje fotku
Také sjem se na něj díval na stránkách starfisch ale mají uvedeno, že se dá použít pouze v zapojení gravitačním. To moc nechápu. Pokud je průtok 20000 l a za něj dám čerpadlo 20000 l tak musí přisávat vzduch. Proč nemůže být zapojeno... celý příspěvek >
Schema kořenové filtrace, 6.11.2017
Moc děkuji za Váš názor pane Hrkal, potvrdil jste názor ostatních zkušenějších. Potom ale nechápu smysl šterbinové odstředivky, která eliminuje nevýhodu štěrbinového filtru a to nutnost každý den jej čistit. Bordel ale u stěrbinové odstředivky... celý příspěvek >
Schema kořenové filtrace, 6.11.2017
Všechno co píšete má hlavu a patu, pouze u toho šterbinového filtru to nějak nechápu. Možná jsme si nerozumněli ale ze šterbinového fitru nebo vortexu jde voda do filtrace a až potom do jezírka. A filtrace provádí biologický rozklad, takže ukolem... celý příspěvek >
Schema kořenové filtrace, 3.11.2017