Příspěvky uživatele - 164.41

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Odborná literatura, 13.4.2012
hlavně, aby byla srozumitelná i pro začátečníky..dík
Odborná literatura, 13.4.2012
Dobrý den, potřebovala bych poradit s výběrem nějaké knihy s názornými obrázky jak stříhat různé ovocné stromky..jsem začátečník. Potřebuju opravdu knihu srozumitelnou, jak pro "blbce", děkuji za radu..
Broskvoň Astar, 8.4.2012
Omlouvám se je to broskev ALSTAR..Loni na jaře jsem ji sázela, připojím foto, jak vypadá letos/na rozdíl od jabloně, je pěkně rostlá/
Sázení muchovníku, 5.4.2012
Aha, jen mám strach, aby mi ho sníh dolámala, jsme ve vyšších polohách a mně by se líbil právě těn keř. B
Sázení muchovníku, 4.4.2012 Obsahuje fotku
2. foto mého muchovníku..B
Sázení muchovníku, 4.4.2012 Obsahuje fotku
Posílám foto muchovníku
Sázení muchovníku, 1.4.2012
Dobrý večer, tak děkuji za rady i "připomínky"..No, in ne in, chci to udělat jak nejlíp to jde.. a zahradničení mě chytlo nedávno, ikdyž rostlinky mám ráda odjakživa. Dojíždím k babičce, kde mám zahrádku, je mi 30. Takže rady moc potřebuju a... celý příspěvek >
Růže Emila Maria, 30.3.2012
Ano EMILIA, to byl překlep..Hledala jsem, našla jesem jen toto.., jen stručný popis
Jahody, 30.3.2012
O Karmen píšou, že je stř. ranná. Kdy vám dozrávají a jak dlouho? Je prý náchylná na padlí..
Jahody, 30.3.2012
DOBRÝ DEN, my máme stáleplodící/sevu/ a není vůbec dobré chuti..a právě plodí dlouho, takže sázet se pak nic nedá..Květák, kapustu, brokolici už jsme přestali pěstovat, sežerou ji houseny..a stříkat nechceme. Takže vy sázíte jahody každým... celý příspěvek >
Jahody, 29.3.2012