Příspěvky uživatele - 230.42

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Paprika Rodrigo, 24.8.2020
Dekuji panu walter  za pochvalu velice si toho vazim  a mam dobry pocit u srdicka   vasek 5
Paprika Rodrigo, 23.8.2020 Obsahuje fotku
První foto je originál paprika Saskia, která se mi zlomila. Je to jen pro přirovnání. Z 12ks dvousazenic Saskii mi polovina vyrostla kápiového typu (je to druhé foto), zřejmě se to přeopílilo. Záměna nemůže být, protože si vedu přesnou evidenci. I... celý příspěvek >
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 21.8.2020
Nejsem odborník jako Vy. Jsem laik, který se zajímá o to, co mu roste na zahradě. Jako malý žák ZŠ nám dříve paní (soudružka) teď paní učitelka přírodopisu říkávala, jak v naší obci roste vzácný strom, který pochází ze severní Ameriky a že ho... celý příspěvek >
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 20.8.2020 Obsahuje fotku
Pro pisatele solutan (161) - Liliovník je měřený 125cm od země a má obvod 368cm. Takže 200let starý strom by měl menší obvod. Co jsem našel na internetu obvod nad 368cm, tak je jich v česku asi 5ks. VASEK5
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 17.8.2020 Obsahuje fotku
Foto Liliovníku na naší zahradě stáří cca 370let je spíš na obtíž sousedům než nám... teď neřešíme zastřihání nebo řezaní větví. S každým větším větrem se polámou větve, protože jsou velmi křehké.
Rajčata pro rok 2020, 17.8.2020 Obsahuje fotku
Letos jsem koupil semena rajčat od české firmy Semo Maxi rajče Homestead jen na zkoušku. I když bylo špatné počasí, velice jsem byl překvapen, že jsou tak velká rajčata. Při rozkrojení rajčete jsou semínka jen při kraji, vnitřek je spíš dužinatý bez... celý příspěvek >
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 14.8.2020