Rdesno



Stránky: 1,  2   
host - 48.81 (?) 
24.3.2007 21:01, zobrazeno: 32810x

Chtěla bych nechat obrůst plechovou kolnu na nářadí-hlavně rychle! Dle různých příspěvku jsem si vybrala rdesno. Můžete mi někdo prosím poradit, jaké by měly být podmínky pro dobrý růst?  A ještě jeden dotaz - lze rdesno použít i na starý strom, který nechci úplně zlikvidovat, ale chtěla bych jej nechat obrůst. Díky za radu všem!

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 215.8 (?), 24.3.2007 21:15
Dobře to zvažte, rdesno je vzrůstné až moc. Když vidím nějakou rdesnem "postiženou" zahradu, mám dojem, že jeho název souvisí se slovem "rdousiti". To je asi nejlepší rada, jakou vám mohu dát.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 48.81 (?), 24.3.2007 22:11
Díky za vaši radu - právě proto mne rdesno láká, že rychle roste.Jsem začátečník, domnívám se, že když ho budu "řezat", tak snad poroste tak,jak bych si asi přála. Možná je to naivní názor, zdůrazňuji,že zahradu vlastním od loňského léta-je velmi zanedbaná - asi proto bych měla radost,že mi tam něco rychle a moc roste.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 215.8 (?), 24.3.2007 22:51
Zkuste si zadat do vyhledávače Fallopia baldschuanicum nebo Fallopia aubertii, případně Polygonum baldshuanicum nebo Polygonum aubertii. A nečtěte stránky školkařů a obchodníků, ti zdůrazňují jen přednosti a nedostatky zamlčují. Ostatní je na vás, varována jste byla.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 48.81 (?), 24.3.2007 23:17
Díky moc za ty odkazy. Konečně mám "na jednom místě" popisy různých potenciální rostlin. Jen se obávám, (aspoň v mém případě to tak je), že čím mám více možností, tím spíše se nedovedu rozhodnout. Ale pokusím se vším "prokousat" a snad se konečně rozhodnu. Ještě jednou díky moc!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 191.35 (?), 25.3.2007 6:30