Založení záhonu



Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 86.111 (?)
18.2.2013 6:53

Stejně tak i granulovaný (ale ten do půdy dodá jen živiny, ne humus)....to není tak docela pravda. Možná to není vůbec pravda. Lepší by bylo napsat, že tam toho humusu dodá granulovaný možná míň než pravý hnůj, a to nejspíš hlavně proto, že toho granulovaného hnoje tam vzhledem k jeho ceně nikdy nedáte tolik jako byste dali toho pravého hnoje.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
Kačer - (32) - 64.210 (?), 17.2.2013 20:17, zobrazeno: 30353x

Ahoj zahradníci,

jsem zahradnický začátečník a proto prosím o radu. Nějakou tu literaturu jsem přelouskal i časopis zahrádkář si kupuji. Přesto nemám jasno v založení záhonu, respektive vyhnojení jeho tratí. 

Na jaře seříznu travní drn a rozdělím záhon do tří tratí. Jak je mám vyhnojit, abych dodržel rozdělení zeleniny do tratí do kterých patří? Mohl by mi někdo poradit jak to provést a co kam nasadit.  

(příklad: když celý záhon vyhnojím aorganickým i minerálních hnojivem, nebo hnojem, tak přece ten rok bych vlastně nesměl sadit třeba česnek, je to tak?) 

Moc děkuji za případné rady a přeji brzký konec zimy.  Břeťa

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6512) - 9.2 (?), 17.2.2013 20:29

Pozdě, seříznout a hnojit organicky jste měl napodzim. Česnek minerálním hnojivem samozřejmě hnojit můžete, nic se nestane. Tak jak jste to napsal to upravte s tím, že první a druhý díl přihnojíte zjara nějakým NPK, třetí necháte nehnojený. Pak budete mít tři "klasické" trati a do nich můžete sázet zeleninu podle doporučení, přičemž ten první díl bude jako hnojený hnojem. Letos zjara bych hnůj do záhonu nedával. Zeleninám, které se pěstují v první trati se nic nestane, když tam hnůj nebude.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci