Hnědé fleky na listech rajčat



zeuwicka - (17) - 171.172 (?)
22.5.2008 11:49

Prosím, prosím, tak nikdo neví, co by to mohlo být? Pokud by byl třeba potřeba postřik, ať můžu zachránit, co se ještě dá... Děkuji, Petra

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 187.10 (?), 20.5.2008 16:28, zobrazeno: 27993x

Vážení zkušení zahrádkáři. Moc prosím o radu. Mám na zahrádce rajčata a objevily se mi na listech hnědé fleky, listy vadnou a vypadají jako usušené?? Jsem naprostý laik, poraďte, děkuji. Julka.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 48.30 (?), 20.5.2008 21:32

foto by se hodilo...,preventivne bych to zalil Previcurem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 171.172 (?), 21.5.2008 18:42

Dobrý den, prosím také o radu, mám asi stejný problém na rajčatech. Listy postupně světlají a jsou jakoby papírkový, spodní jsou úplně seschlé(jsou venku sázené asi týden, na podzim hnojeno hlévs.hnůj, spíše slepičince)postoupilo to už i na nejvyšší listy a dokonce se to už začíná objevovat i na prvním záhonu(sázeno na pankráce). Myslela jsem, že je to reakce na sluníčko, že jsou spálené, sázela jsem je když začíno být tak hodně hezky ale když to postupuje, tak fakt nevím:(moc prosím poraďte. Děkuji, Petra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 187.10 (?), 21.5.2008 22:52

Petro, jestli máte to samé, co já, tak Vás nepotěším. Už mi to " cosi"  napadlo i stonky!!   Zesvětlaly a jsou měkké. Ze zoufalství jsem je vyvázala, ale vypadají děsně.  Pak mi napište, co je s Vašemi rajčaty nového nebo jak a čím jste zakročila.  Dík a zdravím. Julka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
zeuwicka - (17) - 171.172 (?), 22.5.2008 5:21

Tak jsem se to pokusila nafotit, sice to není nic moc, musela jsem to vzít skrze světlo, jak to šlo... moc prosím o radu.

Hnědé fleky na listech rajčat