Fotky dýní a vaše zkušenosti s pěstováním



Teta Jana - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (289) - 143.28 (?)
31.10.2015 14:16

Mě ten recept "Z Kopce" vyhovuje. Je jednoduchý a stačí tři dny. Dýně před sušením není úplně měkká ale ani moc tvrdá, prostě tak akorát. Já jsem sušila na parapetu na sluníčku, trvalo to trochu dýl, ale konzistence kostiček se želé velmi blíží. Už nemám ani kousek, protože děti to mlsají místo bombonů.Bohužel už nemám ani dýni.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
Teta Jana - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (289) - 143.28 (?), 15.9.2015 17:34

Protože nechci vypadat jako tele, které nepozná modřín, tak přidám ještě jedno foto. O tom druhém jehličnanu jsem si myslela, že jde o smrk, ale fakt nejsem na jehličnany odborník a dýním je to jedno.wink


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Mikeš13 - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1994) - 26.93 (?), 15.9.2015 21:56

Jo, tohle je modřín (vlevo). Předtím tam nebyl vidět smiley.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
StankaO - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (193) - 174.53 (?), 30.10.2015 17:01

Pustila jsem se do kandování, kostičky dýně jsou ve stadiu sušení, ale zdají se mi trošku tvrdkavé. Vařila jsem je cca 35min, už se mi zdály zesklovatělé, ale teď nevím... bývají vyloženě měkké? Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 138.131 (?), 30.10.2015 19:54