Co s tímto uvadlým rajčetem?



host - 174.168 (?)
2.7.2009 22:29

Koukám na ten kuprikol na internetu a je strašné množství druhů. Jaký typ/druh kuprikolu mám na rajčatové plísně koupit? Děkuji moc.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6525) - 128.44 (?), 2.7.2009 21:17

Plíseň bramborová. Nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Houdaaal - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (247) - 248.120 (?), 2.7.2009 21:48

Co nejdříve (hned zítra) pořiďte přípavek proti plísni, třeba ten Kuprikol, a aplikujte podle návodu na všechny rajčata bez rozdílu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 174.168 (?), 2.7.2009 22:27

Dobře, bude na to nejlepší? Jsem začátečník a bohužel nepoznám, jak taková plíseň vypadá a jak se ji vyhnout :(

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 174.168 (?), 2.7.2009 22:29

Koukám na ten kuprikol na internetu a je strašné množství druhů. Jaký typ/druh kuprikolu mám na rajčatové plísně koupit? Děkuji moc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 55.26 (?), 3.7.2009 0:17

Ten, na kterém bude uvedeno, že se dá použít na rajčata. Nebo jděte do prodejny a řekněte: "Dobrý den, potřebuju nějaký dobrý prostředek na plíseň na rajčatech, nejlépe s kratší ochrannou lhůtou". Oni Vám už něco najdou, od toho jsou tam.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6525) - 70.100 (?), 3.7.2009 6:24