Česká rajčata 2017



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
                     
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3239) - 60.99 (?) 
21.3.2023 9:02

Abych to uvedl na správnou míru. Takže z českých pěstuji Start F1 každý rok, mám ho rád a vyhovuje mně i přes jeho některé chyby.  Stupické polní rané jsem také hodně pěstoval hlavně s ohledem na jeho historii a jeho pěstování ve světě- Stupice. Z ostatních nehybridních jsem některé pěstoval jednou nebo jen několikrát (třeba za těch deset let 2x nebo čtyřikrát). Je těžké něco po jednom roce zatratit nebo vychválit. Prohlídl jsem si znovu ty obrázky a musím přiznat, že některá rajčata se mně opravdu líbila i když se na ně moctkrát nedostalo: Bejbino F1, Datlo, Goldkorone,,Oranže, Rubinka, Zlatava. Ty bych doporučil. Pěstoval jsem ještě řadu jiných jako Spencer, Cherola, atd., ale ty jsem už na TOMATObase nedával, protože jsem neměl potřebné fotografie.  Pokud jde o hybridy velikosti Start F1, tak mně všechny připadají na jedno brdo, myslím tím chuťově. Naproti tomu si myslím, že hybridní cherry se našim firmám docela povedli. Letos chci zkusit Apricolu, která mně na polním dnu v Lednici chutnala.

           Vladimír

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2755) - 208.138 (?), 21.3.2023 16:57

Díky moc. Myslím, že nejsem sám, kdo Tvůj názor ocení.

Mám ještě praktický dotaz: mám ty doma vypěstovaná Bejbina spíš nechat uzrát na rostlinách nebo utrhnout, jakmile jsou úplně červená, a nechat dojít? Pokud to druhé, v jaké nejlíp teplotě? Po letošních výsledcích zařazuju Bejbino do pravidelného domácího a balkónového repertoáru.

Měj se.

Milan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.99 (?), 24.3.2023 7:31