destilační přístroj



host - 96.121 (?)
19.2.2015 15:40

Dobrí den mame doma palenicu ktoru sme urobili je z 25l kanti na mlieko a medena rurka je priemer 0,5mm a cital som dade ze hlinik sa k tomuto učelu nehodí je to pravda? ja som spokojní teče to dobre ale neni malí priemer tej rurky?? a je potrebné miešanie na kantu robit ja som palil tak ze kvas-jablka som vilisoval na tekutí a palil som je to dobre?  a este som sa chcel informovat o tom ci je dobra vec filter na metyl alkohol lebo planujem spravit ze na rurku dam 7 decoví pohár a viecko pripajkujem ma to smysel oplatí sa to lebo neviem velmi dobre ako odchytit metyl alkohol? som začiatočník poradíte mi dakto?? :) dakujem a je potrebné 2 krat prepalovat destilat??

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 147.173 (?), 28.1.2012 22:56

Mno tak neřekl bych že za žádných okolností..., ale se zbytkem příspěvku souhlasím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.121 (?), 19.2.2015 15:40

Dobrí den mame doma palenicu ktoru sme urobili je z 25l kanti na mlieko a medena rurka je priemer 0,5mm a cital som dade ze hlinik sa k tomuto učelu nehodí je to pravda? ja som spokojní teče to dobre ale neni malí priemer tej rurky?? a je potrebné miešanie na kantu robit ja som palil tak ze kvas-jablka som vilisoval na tekutí a palil som je to dobre?  a este som sa chcel informovat o tom ci je dobra vec filter na metyl alkohol lebo planujem spravit ze na rurku dam 7 decoví pohár a viecko pripajkujem ma to smysel oplatí sa to lebo neviem velmi dobre ako odchytit metyl alkohol? som začiatočník poradíte mi dakto?? :) dakujem a je potrebné 2 krat prepalovat destilat??

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.121 (?), 20.2.2015 7:00