Pomoc při určení nemoci listů meruňky



kamo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (430) - 15.99 (?)
1.7.2014 12:46

nikto z odborníkov nevie? nejedná sa o nejakú hubovú chorobu, alebo by to mohlo byť nedostatkom nejakého prvku -vápnika?, pôda je tu skôr kyslá, stredne ťažká, ílovitohlinitá...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 233.118 (?), 19.9.2013 14:52, zobrazeno: 11384x
Dobrý den, jsem zahrádkář amatér a zahrada mě baví. V srpnu jsem si koupila ve Starklu zakrslou meruňku Aprigold. Teď jsem si všimla, že jí dost opadaly listy a a na nich byli skvrny které můžete vidět na fotkách. Bohužel i když jsem si prohlížela fotky nemocí v různých knihách, nepoznala jsem nic. Budu radši když mi poradí někdo zkušenější o co by se mohlo jednat a co s tím dělat, děkuji.
list1
list1
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 233.118 (?), 19.9.2013 15:03
Druhy list
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 233.118 (?), 19.9.2013 15:05
Promiňte neumím vkládat fotky jak se zdá :-D
list2
list2
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Vinšálek - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1862) - 82.212 (?), 19.9.2013 20:36

Myslím, že to je dírkovitost listů peckovin - houba Stigmina carpophila.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
kamo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (430) - 15.99 (?), 29.6.2014 19:36

Dobrý deň, prosím o identifikáciu choroby na listoch mojej prvej marhuľky. Na spodnej strane listov sú biele bodky a na jednom liste žltá škvrna. Ďakujem

žltá škvrna vrch a biele bodky
žltá škvrna vrch a biele bodky
žltá škvrna spodok a biele bodky
žltá škvrna spodok a biele bodky
vetvička
vetvička
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
kamo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (430) - 15.99 (?), 1.7.2014 12:46