Vypinani ctyrtaktniho motoru syticem
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 128.130 (?), 17.5.2009 10:42
Vypinat motor syticom?! To je dobra blbost! Ten sytic je pre startovanie nie na vypinanie. Skuste ist k dobremu odbornemu predajcovi co vam na to povie.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 73.78 (?), 17.5.2009 21:18
Olej SAE 5W-30 dost casto maji snizenou HTHS viskozitu. Jedna se napr. o oleje s normou ACEA A1. Tyto oleje jsou naprosto nevhodne pro pouziti misto oleje SAE 30.
Pro Vase pouziti jiste vyhovi olej 10W-40 plnici idealne normu API SL ci ACEA A3. Samozrejme 5W-30 s ACEA A3 je take OK, ale pro nizsi teploty.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 17.5.2009 21:58
Tak nevím, ale já jsem v návodu vyčetl 10W -30. U tohoto oleje je šipka dál k vyšším teplotám, což v našich podmínkách naprosto vyhovuje. Pokud použijete olej s větším rozsahem, tak se nic neděje, ale já v návodu nevidím problém. Olej 10W-30 lze používat. Vy se chcete zbavit - využít 5W-30, tak to chápu. Ale přesto u potřebného množství cca 0,1dc je to více otázka volby správného - doporučeného oleje, než snahy ušetřit. Osobně bych použil 10W-30, příp. 10W-40, prostě takový olej, který budu výhledově stále používat. Někomu zbyde olej a použije ho a potom dokupuje něco jiného, potom zase něco zbyde, toho bych se vyvaroval.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|