Vari uhýbá do leva



host - 11.107 (?)
12.5.2015 21:12

Jenže rozdílnost v tlaku, která už může býti znatelná na jízdě nemusí být na pneu vidět a nechápu běhání z polí domů pro tlakoměr. Snad se vyjíždí z domova, teda asi jak kdo, tak i pro Vari platí jakási "předvýjezdová" příprava, která jak se zdá někomu nic neříká i když měl doma hravého synka.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 12.5.2015 20:53

souhlas, i takto se dá odzkoušet... kdekoliv a kdykoliv.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 246.23 (?), 12.5.2015 21:08
Pánové, je to ten správný směr!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 12.5.2015 21:17

Mne už nic mimo dvou již zmíněných možností nenapadá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 12.5.2015 21:12

Jenže rozdílnost v tlaku, která už může býti znatelná na jízdě nemusí být na pneu vidět a nechápu běhání z polí domů pro tlakoměr. Snad se vyjíždí z domova, teda asi jak kdo, tak i pro Vari platí jakási "předvýjezdová" příprava, která jak se zdá někomu nic neříká i když měl doma hravého synka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 12.5.2015 21:24

Předvýjezdová kontrola je mi k prdu, když sklzím jablka v sadu a synek si hraje... 

Jinak měkkou pneu pod 0,8 poznáte prostým kopnutím do pneu "protože nezní tak jak má a jen to pleskne". Při podhuštění pod 0,5 Vám ventilky po cca 100 m jízdy zalezou do ráfku a to je pak chuťovka je vylovit a dostat ven. Zout to z ráfku nejde, na to je tlak příliš velký, takže...   surprise přiznejte se, komu se to již podařilo a jak jste to řešili?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 12.5.2015 21:38

Řešil jsem několik protočených plášťů a nikdy nebyl problém  "nahnat" ventil zase zpět. Teda pokud se neutrhl, pak je to o to snažší.  Když už se plášť "utrhl" od ráfku -  jde to.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 1.229 (?), 13.5.2015 14:04
Zjevně zabírá jen jedno kolo - pravé asi, když to táhne doleva. Táhne to silně, tak to nebude jen guma. Podobnou věc jsem zažíval na začátku používání Globalu. Občas jsem zapomněl přepnout ty zatracené volnoběžky. Je to sice věc praktická, ale lehce se na to zapomene. Než vyjedu s vozeykem, musím myslet na to, že šipky na kolech musí ukazovat ve směru otáčení kol. Vyzkoušet správnou funkci můžu prostě tím, že zařadím 1, vezmu za řídítka a pokusím se popojet dopředu. Musí to jít lehce za současného cvakání obou nábojů (čili volnoběžka vpřed). Kdyby to nešlo, podívám se jestli ty palce fakt dobře zapadly, případně je zkusím dát na uzávěrku - šipka dovnitř. Jak se to nastavuje je naspáno tady: VARI: Nastavení sestavy DSK-317 s namontovanou tažnou nápravou. Má se to promazávat - to dělám olejem WD40. Jestli to není ono, tak asi do servisu. Máte to jen 2 roky, to by nemělo být opotřebované. Vzpomínám si taky, že kdysi jsem si omylem i přehodil kola a pak mi to dělalo taky nějaké psí kusy (těma šipkama na plášti dopředu, Pepo!). Ještě že u toho nikdo nebyl. Lepší už bylo jen to, když jsem se pokoušel rodině poprvé nadšeně předvést jaký je to úžasný stroj a že jsem nevycucal rodinný rozpočet nadarmo. Stalo se mi postupně: 1. nedařilo se mi zařadit neutrál, nedokázal jsem se správně trefit, protože ukazatel na šaltpáce je pro kočku, 2. nemohl jsem nastartovat, protože jsem zapomněl pustit benzín, 3. když jsem se konečně dokázal rozjet trhlo to prudce do strany, protože blbě nastavená volnoběžka, a málem se to převrátilo 4. po přezkoumání nápravy zas kola přívěsu šla smykem - zatažená ručka Ale ostatní lidi v rodině jsou celkově zdrávi. :)
VARI palec volnoběžky
VARI palec volnoběžky
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 52.72 (?), 17.5.2015 10:46

Zdravím, chlapi tak šipky jsem nastavil obe ke středu a táhne to stále stejne do leva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 48.106 (?), 17.5.2015 12:12
A co tak po obvodu dopředu, ke středu je uzávěrka.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 52.72 (?), 17.5.2015 12:37

V manuálu je pro jízdu vpřed šipka do středu, tak už nevím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika