Vari Honda 190 v mrazu -3 nestartuje



host - 96.42 (?)
12.12.2019 18:42
Nejprve odpověď na otázku. Celý karburátor není nutné čistit. Vyhneme se náročné činnosti, která vyžaduje i značnou zručnost a přesnost. Karburátor má odkalovací šroubek na spodku misky plovákové komory, tudy lze vypustit znehodnocený benzín. Složitému čištění se vyhneme udržováním benzínu ve stavu, tak, aby se nezměnilo jeho složení. K tomu slouží stabilizátor paliva. Motory Honda na malotraktorcích Vari mají ke startování klapku v karburátoru, která je před škrtící klapkou. Tato klapka slouží, jako obohacovač palivové směsi, sytič. Sytič zapneme za pozicí plný plyn. Mechanika musí být správně nastavená, lanko páky plynu správně seřízené, lehce namazané a udržované v čistotě. Sytičová klapka musí být nastavena tak, aby v pozici sytič byla téměř uzavřena. Tah lanka páky plynu se nesmí končit odporem sytičové klapky. Tah lanka páky plynu musí zastavit mechanika. Kdyby se tak nestalo, došlo by k poškození sytičové klapky a jejího uložení. Jestliže není správné nastavení uzavření sytičové klapky, motor startuje velmi špatně a na mnoho startů. Pozice sytiče s tuhým lankem, drátem se hůř hledá, neboť odpor může zmást, že se již páka plynu nachází v pozici sytič. Tuto polohu je vhodné zkontrolovat pohledem na sytič, zda je klapka otočena do pozice uzavření sacího kanálu karburátoru. Čím bychom měli začít při problémech s dodávkou benzínu do karburátoru? Odpověď příště.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 73.87 (?), 11.12.2019 18:18
Uměle vyvolávaná hysterie se starým palivem/benzínem je směšná. Běžně mám palivo v nádržích převážně 2T motorů v nádržích i přes zimu do další sezony a neměl jsem problém techniku uvést do provozu. Bubnovku s letitým Jikovem nastartuju vždy i s půl roku starou směsí zcela jstě se zákkadní údržbou i bez. Kdybych se měl čabrat s palivem u cca 15 strojů včetně motocyklů musel bych mít vlastní stanici PHM.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 63.87 (?), 11.12.2019 19:41

Vrátil bych se k problému že motor v chladném počasí nestartuje.Ve většině případů je to způsobeno tím, že když je ovladač na dorazu polohy start, mechanika ovládání karburátoru plně nepřesune clonu sytiče do polohy pro start.Clonka zůstává přiotevřená a směs je pro studený start málo obohacená.Snadno se o tom přesvědčíte tak, že při poloze ovladací páky pro start lze ještě prstem páčku na mechanice ovladání clonky na doraz posunout.Po přidržení clonky na na dorazu motor i při -15°C na 3-4 pokus naskočí.Platí to pro všechny motory GCV a GSV s ovládáním jednou strunou.Jedná se konstrukční chybu výrobce motoru.Např. motory řady GX které jsou vybaveny sytičem ovládaným strunou odděleně od ovládání hlavní přívěry tento problém nemají.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 205.234 (?), 12.12.2019 6:55
Uměle vyvolávaná hysterie se starým palivem/benzínem je směšná. Běžně mám palivo v nádržích převážně 2T motorů... Nemáte pravdu. Beru to ze jsme na internetu a muže tu každý psát co chce. Debata je o motoru Honda.Vic se k tomu nebudu vyjadřovat. V chladném počasí motor (Honda) nestartuje. Autor píše ze to platí pro motory GCV/GSV a ze se jedna o konstrukční chybu. Zkuste mechanizmus namazat a problém zmizí. Takže asi tak, když dveře vržou není to konstrukční chyba ale jsou jenom suché
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.109 (?), 12.12.2019 9:17

Když už píšete o mazání mechanismu, tak popište místo a čím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.144 (?), 12.12.2019 11:52

Místo je popsáno dostatečně dobře. Vyplývá z logiky věci a "normální" obluha stroje by to měla pochopit. Čím - doporučil bych panenskou moč, má rozsáhlé příznivé účinky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 205.234 (?), 12.12.2019 13:00
Děkuji pane PP. Mechanizmus se nachází vlevo od kohoutku na zavíráni paliva pod sestihranym šroubkem. Nic jsem nerozdelaval jen jsem to prostrikl univerzálním mazivem WD40
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 12.12.2019 18:42
Nejprve odpověď na otázku. Celý karburátor není nutné čistit. Vyhneme se náročné činnosti, která vyžaduje i značnou zručnost a přesnost. Karburátor má odkalovací šroubek na spodku misky plovákové komory, tudy lze vypustit znehodnocený benzín. Složitému čištění se vyhneme udržováním benzínu ve stavu, tak, aby se nezměnilo jeho složení. K tomu slouží stabilizátor paliva. Motory Honda na malotraktorcích Vari mají ke startování klapku v karburátoru, která je před škrtící klapkou. Tato klapka slouží, jako obohacovač palivové směsi, sytič. Sytič zapneme za pozicí plný plyn. Mechanika musí být správně nastavená, lanko páky plynu správně seřízené, lehce namazané a udržované v čistotě. Sytičová klapka musí být nastavena tak, aby v pozici sytič byla téměř uzavřena. Tah lanka páky plynu se nesmí končit odporem sytičové klapky. Tah lanka páky plynu musí zastavit mechanika. Kdyby se tak nestalo, došlo by k poškození sytičové klapky a jejího uložení. Jestliže není správné nastavení uzavření sytičové klapky, motor startuje velmi špatně a na mnoho startů. Pozice sytiče s tuhým lankem, drátem se hůř hledá, neboť odpor může zmást, že se již páka plynu nachází v pozici sytič. Tuto polohu je vhodné zkontrolovat pohledem na sytič, zda je klapka otočena do pozice uzavření sacího kanálu karburátoru. Čím bychom měli začít při problémech s dodávkou benzínu do karburátoru? Odpověď příště.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika