Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Vrátil bych se k problému že motor v chladném počasí nestartuje.Ve většině případů je to způsobeno tím, že když je ovladač na dorazu polohy start, mechanika ovládání karburátoru plně nepřesune clonu sytiče do polohy pro start.Clonka zůstává přiotevřená a směs je pro studený start málo obohacená.Snadno se o tom přesvědčíte tak, že při poloze ovladací páky pro start lze ještě prstem páčku na mechanice ovladání clonky na doraz posunout.Po přidržení clonky na na dorazu motor i při -15°C na 3-4 pokus naskočí.Platí to pro všechny motory GCV a GSV s ovládáním jednou strunou.Jedná se konstrukční chybu výrobce motoru.Např. motory řady GX které jsou vybaveny sytičem ovládaným strunou odděleně od ovládání hlavní přívěry tento problém nemají.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika