Seřízení motoru ZongShen



gerchán - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (138) - 133.102 (?)
18.12.2009 6:38

Jestli jste to ještě neudělal, tak nejdřív vyměňte svíčku. Ty činské bývají dost často špatné, i když hážou jiskru.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 148.146 (?), 17.12.2009 23:48, zobrazeno: 25313x

Dobrý večer, mám sněhovou frézu z číny a je tam motor zongshen.Je to udajně kopie hondy, ma obsah 168 cm3.Mám s ním jeden problém, při chodu na pracovních otáčkách motor cykluje tzn. sám si přidává a ubírá plyn.Na motoru je odstředivá zátěžová regulace otáček tzn. že při zatížení by si měl sám přidat plyn aby udržel otáčky.Zjistil jsem, že když mu po nastartování zastavím sytič jen na polovinu tak to nedělá a šlape pěkně.S toho usuzuji že má chudou směs ale nevím jak to seřídit.Na karburátoru jsou dva šroubky, jeden je volnoběh a druhý nevím.Nicméně když s nima točím tak se nic nemění.Přitom těch motoru jsem už viděl více a ty šly vpohodě na volnoběh i v otáčkách. Nemáte někdo radu.Prosím věcně, řeči typu čína je na nic budou jen zdržovat. Díky.  Petr

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
gerchán - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (138) - 133.102 (?), 18.12.2009 6:38

Jestli jste to ještě neudělal, tak nejdřív vyměňte svíčku. Ty činské bývají dost často špatné, i když hážou jiskru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 123.147 (?), 18.12.2009 14:09

Určitě pomůže dokonalé vyčištění karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 239.112 (?), 18.12.2009 18:54

Radí Vám dobře vyměnit čínskou svíčku. Měl jsem podobné problémy. Používám BRISK LR17YC. Je to stejná svíčka jakou má elektrocentrála Heron 25 AVR, kde je motor 5,5 HP se stejnými parametry. Tu svíčku mi doporučil i servis na VeGA jako náhradu čínské. Fréza mi s BRISK loni pracovala OK. Dobře startovala a dobře se seřizoval i chod motoru. Je cca o 50% levněší než orginál - dal jsem za ni 39 Kč. Jinak VeGA je dobrá fréza za dobrou cenu.Já jsem s ní spokojen.Zítra už asi bude pracovat.Sněhu přibývá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 157.179 (?), 18.12.2009 22:24

Mám Stigu a na ní také byla čínská svíčka, která vydržela tuším jen 20 hodin - už si to dobře nepamatuji. Po výměně šlape už několik let jak hodinky. Kdysi mě cyklovala Honda a bylo to 3 měsíce starým benzinem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 26.219 (?), 19.12.2009 7:15

Díky zatím všem za reakce. O svíčce jsem už slyšel a asi ji taky vyměním. To samé o čištění karburátoru, bývají udajně zanesené i u nových motoru. Co všechno na karburatoru vyčistit? Asi sundat plovákovou komoru, vyndat trysky a profouknout. Nejsou trysky plastové? To prý některé motory mají. Jsou tam nějaké membrány? Jak zkontrolovat klapky sytiče a oné zátěžové regulace?  Díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 157.179 (?), 19.12.2009 10:05

Když mě "cyklovala" Honda, tak jsem měnil postupně vzduchový filtr, svíčku, seřizoval regulaci, čistil karburátor, který jsem nakonec vyměnil z druhého stejného motoru a furt nic. Nakonec servis, ale těsně před tím jsem vyměnil benzin. V servisu běžel motor bez problému.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 188.110 (?), 21.12.2009 20:06

Mam Vegu 1101, dvakrat v provozu, najeto cca. 2 hod., dnes nesla natocit, resp. vzdy chytla tak na 10 sekund a chcipla, zvuk byl v pohode. Vsiml jsem si, ze po chvili byla cela spinava jak z vyfuku strikalo cerny svinstvo. Zkontroloval jsem vsechno, pak jsem se podival jeste na olej a vystriklo/vyteklo cca. litr cerneho olejo-benzinoveho slemu. Takze jsem si vzal hrablo a 20m prijezdovku odhazel rucne. To nam ty vanoce pekne zacinaji, zitra zavolam tomu prodejci co s tim, jak se muze dostat litr benzinu do oleje nechapu, netusite co muze byt rozbite? Diky a preji krasne vanoce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 21.12.2009 21:22

 Sice se mi toto stalo u motoru z 1203, ale princip bude stejný, dostával se benzín do motoru a to poměrně dost, za hodinu provozu klidně litr.

 Může tam jít buď benzínovým čerpadlem, které je poháněné někde z motoru asi z klikovky a je tam membrána, která když praskne, jde tam benzín.

 Jenže po výměně čerpadla za elektrické to tam teklo pořád, šlo to starým a vyběhaným karburátorem, nejspíš moc bohatá směs a teklo to přes sání a válec.

 Tak bych si tipnul na závadu karburace, s tou olejovo-benzínovou směsí to moc nechce běhat a navíc hrozí nebezpečí výbuchu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 21.12.2009 21:27

 Nejspíš budou k tomu špatné pístní kroužky nebo netěsnost ve válci

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika