Aku 40V - program



host - 2.254 (?)
10.4.2019 3:14
Já Vás plně chápu, taky nechci mít v něčem tisíce, abych to pak použil 2xrok, ale snažil jsem se vysvětlit, že u plotostřihu to snad ani jinak nejde-nemá tak časté využití.A pokud k tomu chcete skloubit kvalitní strunovku, tak Vám moc možností nezbývá.Ve výsledku to vidím tak, že si koupíte požadovaný plotostřih a holt strunovku si k němu dokoupíte v dané značce.Já by jsem volil opačné zlo-kvalitní strunovku a po zvážení dokoupit ten zatracený plotostřih.Ve hře je u třetí varianta, která není marná vzhledem ke stále diskutované ceně v kvalitním provedení-kvalitní strunovku a k tomu jinou značku toho plotostřihu, což stále vyjde levněji, jestli se nepletu a to střílím od boku, protože ceny přesně neznám hechtu apod.Problém je Váš požadavek na né zcela běžný plotostřih, tam mě o to více zaráží cena u levného modelu, jestli si rozumíme.Jsem strojní mechanik a vlasy mi vstávaly hrůzou, když jsem viděl co všechno jsou schopni vydávat za kalenou ocel a jak odcházely excentry právě u plotostřihů-kvalitní plast býval tvrdší! Kupte a dejte věděť, mě by bylo líto vyhozených peněz více za nepoužitelnou věc, než těch, který by v dané věci, zato kvalitní, ležely.Zajímám se okrajově o sekání a úpravu zahrady, je to můj koníček do kterého dám ročně asi 40tis. jen do techniky, baví mě to a usnadňuji si současně práci a pokud si přečtete původní dotaz, tak nastane zklamání nebo nadšení-dle modelu, ale vy se snažíte najít kompromis ale to šlo, dokud se jednalo o jednom modelu, s příchodem akuprogramu se najednou berou v potaz dva a více výrobky, kde navíc dokáže zatočit s cenou a uvažováním nějaký Combi systém.Kupte si kvalitní strunovku a plot dělejte “po staru”(nebo s vylepšením plošiny na kolečkách ať Vás někdo vždy popotáhne, stačí přeci 1m výšky😉).Dejte vědět jak to dopadlo rozhodnutí o koupi.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna