Jestli tomuto věříte, tak se nedivím, proč se s Vámi v mnoha názorech neshodnu. Uznejte sám, navštěvuji průběžně asi 3 servisy, kde mám známé, nebo něco potřebuji. Jsou to kvalitní servisy, kterým lidé věří a jsou pořád zavaleni opravami. Čekací doba na opravu je dle závady a počtu zákazníků před Vámi 14 dnů i déle. Na místě se nezjištují závady při převzetí, pokud se jedná o závadu typu chvilku jede a pod., neboť servisák už ví, že musí udělat určité úkony, které není třeba např. z 1/10 předvádět před zákazníkem, neboť ten se hlavně zajímá o cenu (tu se dozví dle dohody - telefon, další návštěva servisu, e mail), kterou servis posoudí až podle zjištěné závady a samozřejmě, kdy to bude. Zde je to o tom, jak se domluví, profesionálové, kteří pilu potřebují k práci mají přednost, může nastat situace, kdy se na pilu servisák podívá už ten den, pokud majitel spěchá a slušně o to požádá. To ale není pravidlo. Běžný postup je čekat v pořadí na opravu. V testu zcela vyniká vítěz, který je supermanservis, neboť už za 2 hodiny je nejlevněji opravené. Tu se nabízí, když nemám co opravovat, tak mám čas na to, co právě přinesou..., nebo když vím, že to přinesou, tak to udělám rychle, levně a ostatní v porotě jen hledí. V podstatě test servisů je značně neobjektivní, neboť vynikající servisák je zavalený opravami, protože má jméno v dalekém okolí a jiný, horší servis může být rychlejší, neboť se do opravy pustí ještě ten den. Ohledně ND, je to zase jen otázka daného servisu, zda má díly na skladě, nebo objednává na opravu a na sklad bere minimum. Já jsem si objednal díly na OM 947 a čekal jsem týden na jejich převezení z jednoho skladu do servisu - prodejny. Kdybych tam dal pilu opravit, tak bych čekal, jako známý téměř 14 dnů, a to měl jen výměnu spojky a svíčky a navíc mu tam několik závad přibylo.