Plamen z výfuku u Hondy GSV 190



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 191.186 (?) 
8.12.2014 19:09
Ptám se proto, zda jste se neptal v servisu, benzín bez, nebo s min obsahem biosložky doporučují přímo servisní technici Vari z důvodu prevence poškození motoru a karburátoru. Karburátor zalepuje a naleptává, ale pouze, když nebudete dbát návodu, kde je vše podrobně popsáno. Největší nebezpečí hrozí při dlouhém odstavení s neošetřeným benzínem. Objevily se motory s bohatostí směsi do jiných, než běžných podmínek, doporučuji při přetrvávání střílení nechat v odborném servisu zkontrolovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 52.89 (?), 8.12.2014 19:16

vypustím to a zkusím dát zase 95 a uvidím co to bude delat

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 19:19
Zkuste 95, máte používat 89 a vyšší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 8.12.2014 19:42

Není divu, že motor prskal. Byl by spokojený s obyčejným Speciálem (91). Natural 95 je tak maximum, co snese.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 19:56
To není vůbec pravda, jak jste na to došel? Střílení do výfuku nesouvisí s tím, co motor snese. Na Vari diskuzním fóru přímo Vervu, Carreru doporučují, z důvodu prevence před likvidační biosložkou. Jestli to nesmazali, tak si přečtěte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 8.12.2014 20:07

A kde jste přišel na to, že Verva a Carera neobsahují likvidační biosložku?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 8.12.2014 20:09

Je to tady nekde ve foru, radilo to více lidí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 20:22
Já jsem na to nepřišel, musel jsem si to přečíst. Když obsahují biosložku, tak podstatně méně, než 95.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 20:28
Okopíroval jsem jenom odpověď, ta je pro tuto diskuzi podstatná... Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v karburátoru třeba přes zimu. Čištění pomůže pouze v případě, že je karburátor pouze zalepený biosložkou a nikoliv zkorodovaný, pak již čištění nepomůže a karburátor je poškozený a musí se vyměnit (identifikace tohoto stavu právě že po vyčištění nelze motor seřídit a nastavit stabilní chod). Nezáleží také na tom, kolik má motor najeto motohodin, biosložka a nesprávná údržba motoru dokáže poškodit karburátor i u motoru, který nemá prakticky nic najeto. Velice důrazně doporučuji při odstavení stroje zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Dalším řešením je používání vysokooktanových benzínů, ve kterých není biosložka např. Carrera 95 nebo 100 či Verva. Motory řady GCV 160/190 se vyrábějí v italské Atesse a v USA, tyto motory Honda nevyrábí v jiných zemích, proto není možné, aby na uvedeném motoru bylo Made in China, jak píšete. Prosím o případné zasláni fotek Vašeho motoru s označením, které popisujete na můj e-mail. belinger.t@vari.cz S pozdravem Tomáš Belinger
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 8.12.2014 20:32

nikoliv méně, ale jinak formulovanou.

Metyl není etyl, lehké frakce metylesterů nejsou BIO_motorová_nafta,...

Nejlepší je sehnat BA95 s nízkým podílem biosložky (a nikoliv BA98 a vyšší s lépe formulovanou biosložkou a stabilizačními aditivy).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika