Palivová přísada do benzínu
|
|
 |
 |
host - 234.140 (?) 28.1.2009 10:52
Reakcia na p..226.13 (?), 27.1.2009 7:39 :
Tym, ze ste sa dopustili vyhlasenia "Ujišťuju ale všechny nevědomé, že za čtyři až pět měsíců se benzín moc nezmění. /z hlediska praktického ovšem,..." ste u mna (a mozno nielen u mna) vyvolalli minimalne niekolko otazok: Na zaklade coho uistujete "nevědomé"? Na zaklade skusenosti s jednym nejasne urcenym 20-rokov starym modelom pily, konstruovanym na uplne ine emisne hodnoty, typy (casto dnes uz neexistujucich) benzinov, ine otackove a mazacie parametre (...atd)? Ma vase "uistenie" ohladne benzinov (a tym defacto u pil aj mazacich zmesi) vecsiu vahu ako doporucenie vyrobcu v navode na pouzivanie? Alebo vam nevadi, ak niekoho kto ma pilu sucasnej konstrukcie, a bude sa riadit vasim "uistenim" mozno dost poskodite?
Vo vasom vyjadreni nemozno nevidiet signifikantne generalizovanie istej relativne ostro ohranicenej osobnej skusenosti ako etalon vlastnosti globalne platnej pre velku, presnejsie nedefinovanu mnozinu benzinov. A to je nespravne. ___pooh.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 234.140 (?), 28.1.2009 10:52
Reakcia na p..226.13 (?), 27.1.2009 7:39 :
Tym, ze ste sa dopustili vyhlasenia "Ujišťuju ale všechny nevědomé, že za čtyři až pět měsíců se benzín moc nezmění. /z hlediska praktického ovšem,..." ste u mna (a mozno nielen u mna) vyvolalli minimalne niekolko otazok: Na zaklade coho uistujete "nevědomé"? Na zaklade skusenosti s jednym nejasne urcenym 20-rokov starym modelom pily, konstruovanym na uplne ine emisne hodnoty, typy (casto dnes uz neexistujucich) benzinov, ine otackove a mazacie parametre (...atd)? Ma vase "uistenie" ohladne benzinov (a tym defacto u pil aj mazacich zmesi) vecsiu vahu ako doporucenie vyrobcu v navode na pouzivanie? Alebo vam nevadi, ak niekoho kto ma pilu sucasnej konstrukcie, a bude sa riadit vasim "uistenim" mozno dost poskodite?
Vo vasom vyjadreni nemozno nevidiet signifikantne generalizovanie istej relativne ostro ohranicenej osobnej skusenosti ako etalon vlastnosti globalne platnej pre velku, presnejsie nedefinovanu mnozinu benzinov. A to je nespravne. ___pooh.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 226.13 (?), 2.3.2009 9:32
Když jsem se nad svými řádky zamyslel máte asi pravdu, dnešní pily jsou zřejmě někde jinde. Vycházím ze své zkušenosti, že pokud vyjedu nádrž do sucha trvá dost dlouho než nastartuju, a dá to dost práce nastartovat. Proto u všech ostatních motorů nechávám vždy /křovinořez, sekačka, traktor/ trochu benzínu a zatím se mi nestalo, že by se mi zkazil. Ale je pravda, že dnes nevíte u které benzínky vám prodají horší benzín. Hlavně bych ovšem nerad někomu špatně poradil, to by mě mrzelo.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 91.50 (?), 27.2.2009 20:56
Chci se zeptat, mohu v motorové pile používat natural 98 místo 95? Pro pilu by to měla být příjemná změna, ale raději se ptám.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 21.66 (?), 28.2.2009 13:25
Spíš bych řekl, že to nebude pro pilu polepšení, ale naopak. Vyšší oktanové číslo má za následek pomalejší hoření a tím může dojít k přehřívání motoru.
Ivan
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 16.39 (?), 28.2.2009 13:37
Mužu se zeptat jestli membranovemu karburatoru nevadi byt třeba pul roku na suchu, tedy hlavně membranam??
DĚKUJI
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
m.t. - (23) - 4.138 (?), 28.2.2009 13:45
není to nahodou tak že vetsí oktanove je větší vybusnost a tim padem vetsí vykon?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 128.44 (?), 28.2.2009 14:05
Naprosto ne. Je třeba použít palivo doporučené výrobcem.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.67 (?), 28.2.2009 14:06
Čím vyšší oktanové číslo, tím vyšší zápalná teplota i teplota hoření. Navíc musí být pro vyšší oktanové číslo nastaven předstih, jinak je palivo nevyužito.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|